یک سایت چینی برای لحظاتی قیمت و تاریخ انتشار کنسول بازی ps5 را منتشر و سپس آن را پاک کرد که نشان می‌دهد اطلاعات صحیحی از این کنسول ارائه نشده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، این روز‌ها گیمر‌های زیادی در سراسر دنیا منتظر رونمایی و ارائه نسل جدید کنسول‌های بازی هستند تا بتوانند لذت لحظات هیجانی بازی‌های روز دنیا را با ps5 تجربه کنند. اخباری که در گذشته منتشر شده بود حاکی از آن بود که کنسول بازی ps5 تا پایان سال جاری رونمایی می‌شود، اما اطلاعات دقیقی از ویژگی‌ها و قیمت این کنسول در دسترس نیست.


بیشتر بخوانید


کنسول بازی ps5 قبل از اینکه رونمایی شود توانسته طرفداران زیادی را به خود جذب کند و افراد را در انتظاری عجیب برای اینکه بتوانند با این کنسول بازی کنند قرار دهد به طوری که تعدادی از گیمر‌ها اقدام به پیش خرید این کنسول بازی کرده اند.

چندی پیش یک سایت ژاپنی تصویری را از قیمت و تاریخ انتشار کنسول بازی ps5 منتشر و پس از لحظاتی آن را پاک کرد. بر اساس این تصویر نسخه دیجیتال این کنسول ۳۹۹ دلار و نسخه استاندارد آن که از دیسک پشتیبانی می‌کند ۴۹۹ دلار قیمت دارد و در تاریخ ۳۰ آبان رونمایی و عرضه می‌شود. البته پاک شدن سریع این تصویر از روی سایت ژاپنی نشان می‌دهد که اطلاعات درون تصویر شایعه‌ای بیش نیست.

در ادامه تصویر منتشر شده از سوی سایت ژاپنی را مشاهده می‌کنید:

لو رفتن قیمت کنسول بازی ps5؛ شایعه یا واقعیت؟

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
امین
۰۸:۴۷ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
عکس اصلی کنسول رو بزارید. این طرح مفهومی هست. از کنسول که رو نمایی شده.
آخرین اخبار