آیت الله دری نجف آبادی:

حفظ وحدت و امنیت جامعه اسلامی مستلزم الگو گرفتن از نهضت عاشورا است

نماز جمعه ۷ شهریور ماه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مصلی بیت المقدس اراک برگزار شد.

حفظ وحدت و امنیت جامعه اسلامی مستلزم الگو گرفتن از نهضت عاشورا استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، آیت الله دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان در خطبه‌های نماز جمعه امروز شهر اراک گفت: تاسوعا و عاشورای حسینی امسال با شکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود و عزاداران با حفظ دستور العمل‌های بهداشتی عزمت قیام عاشورا را به رخ جهانیان خواهند کشاند.

امام جمعه اراک افزود: امروز دنیای اسلام بیش از گذشته نیازمند درس گرفتن از نهضت عاشوراست چراکه دشمنان وحدت و امنیت جامعه اسلامی را هدف قرار گرفته اند.این نهضت بزرگترین تجلی گاه معرفت و علم آموزی است. 
نماینده، ولی فقیه در استان در بخش دیگری از سخنان خود ضمن گرامیداشت هفته دولت از دولتمردان خواست کمبود‌های گذشته را جبران کنند و با همت بلند ضمن حفظ ارزش پول ملی، قدرت خرید مردم را با اشتغال مولد و پویایی بخش‌های مختلف صنعت دوچندان کنند.
امام جمعه اراک جلوگیری از خام فروشی، بازگرداندن دلار‌های حاصل از صادرات غیر نفتی به کشور و بهبود معیشت مردم را اصلی‌ترین وظایف دولت خواند و افزود: باید با جدیت به دنبال پیشرفت بود و چشم امیدی به وعده‌های پوچ آمریکا و کشور‌های اروپایی نداشت.

وی با انتقاد از سازش ننگین ابوظبی با رژیم صهیونیست گفت: گرگ‌های جنایت کار دشمن اسلام، وحدت مسلمانان را نشانه گرفتند و باید با مقاومت وایستادگی در برابر آنان ایستاد.

انتهای پیام/ الف

برچسب ها: سیاسی ، نمازجمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.