سرمایه گذاری ۷۰ میلیارد ریالی در توسعه زیر ساخت‌های برق رسانی در بروجن

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری، از سرمایه گذاری ۷۰ میلیارد ریالی در توسعه زیر ساخت‌های برق رسانی در بروجن خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید فرهزاد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری با حضور شبانه در بخش بلداجی گفت: ۷۰ میلیارد ریالی در توسعه زیر ساخت‌های برق رسانی در بروجن سرمایه گذاری شد.

او بر استقرار دوره‌ای گروه خط گرم بصورت ویژه در شهرستان بروجن تاکید نمود و افزود: ضروری است کارکنان شرکت برق نسبت به رسالت صنعت برق و تأمین برق پایدار و مطمئن برای مردم دغدغه‌مند بوده و در همه شرایط از آمادگی کامل برخوردار باشند.


بیشتر بخوانید


حسین ریاحی مدیر امور برق شهرستان بروجن نیز در این دیدار گزارش عملکرد پنج ماهه این امور را تشریح کرد و افزود: ۳۲ طرح برق رسانی با اعتباری افزون بر ۶۲ میلیارد ریال در حال اجرا و بهره برداری می‌باشد و کلنگ زنی شش طرح دیگر نیز به ارزش هفت میلیارد ریال آغاز شده است و تاماه‌های آتی به بهره برداری خواهد رسید.

او این طرح‌ها را در زمینه برق رسانی به مشترکین جدید شهری وروستایی، نصب و تعویض لوازم اندازه گیری، تعمیر و اصلاح فیدر‌های برق رسانی، احداث پایه‌های تلسکوپی و بهینه سازی شبکه‌های روشنایی معابر و تبدیل سیم به کابل خود نگهدار بیان کرد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار