مسئول نهاد دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کردستان از توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی و بهداشتی بین نیازمندان کردستانی خبر داد.

حجت الاسلام مجید بگی مسئول نهاد دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کردستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، با اشاره به کمک‌های مؤمنانه از سوی دانشگاه در ایام شیوع بیماری کرونا در استان، گفت: حدود ۱۰۰ بسته معیشتی و بهداشتی به ارزش ۲۵۰ میلیون تومان در قالب کمک‌های مؤمنانه میان نیازمندان، خانواده دانشجویان بی بضاعت و کم بضاعت سنندجی از سوی دانشگاه علوم پزشکی کردستان توزیع شد.

او افزود: این کالا‌ها میان نیازمندانی که به دنبال شیوع بیماری کرونا شغل و درآمد خود را از دست داده و قادر به تأمین مایحتاج غذایی خود و خانواده‌هایشان نبودند، توزیع شد.

مسئول نهاد دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کردستان تصریح کرد: این اقلام از محل کمک‌های مؤمنانه و نذورات حسینی مسئولین، اساتید و اعضای هیئت علمی و کارمندان دانشگاه علوم پزشکی کردستان تهیه و با توجه به منویات مقام معظم رهبری در راستای رزمایش کمک‌های مؤمنانه در ۲ مرحله توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.