معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان گفت: با همکاری مجموعه دولت و خیرین در هفته دولت ۳۰ هزار بسته حمایتی بین نیازمندان کردستان توزیع می‌شود.

معاون امور اقتصادی استاندارکردستانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،خالد جعفری معاون امور اقتصادی استاندارکردستان گفت: برای تهیه ۳۰ هزاربسته‌ی معیشتی مورد نیاز افراد بی بضاعت پنج میلیارد تومان اعتبار از محل کمک خیران و اعتبارات استانی هزینه شده است ودر هفته دولت در بین این اقشارتوزیع میشود.

او اضافه کرد: از ابتدای شیوع کرونا دولت حمایت خود را به صورت ویژه انجام داده و تاکنون ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده که با استفاده از این اعتبار ۶۰ هزار بسته بهداشتی، ۲۰ هزار بسته معیشتی تهیه و بین مردم نیازمند استان توزیع شد و ۲۴ هزار و ۶۰۰ کارت هدیه ویژه نیز به مرزنشینان و کولبران پرداخت گردید.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کردستان افزود: هم اکنون تا پایان سال جاری ۱۲ طرح اقصادی با هزینه کرد ۹۱۰ میلیار تومانی به بهره برداری می‌رسد و پس از ان تا آخر سال مالی ۱۳۹۹ نیز هفت طرح دیگر با هزینه کرد ۶۵۰ میلیارد تومانی در حال تکمیل است.

جعفری با اشاره به اینکه عملیات اجرایی زنجیره فولاد در دو شهرستان قروه و بیجار در حال انجام است، گفت: در راستای اجرای این پروژه عظیم اقتصادی، بیش از ۸ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری خواهد شد که تا ۱۴۰۳ به بهره‌برداری خواهد رسید.

او افزود: زنجیره فولاد کردستان از پروژه‌های بسیار مهم و مطالبه اصلی مردم استان است که زمینه ایجاد اشتغال برای ۶۰۰ هزار نفر به طور مستقیم را فراهم خواهد کرد.

انتهای پیام /ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.