مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان از توزیع ۶۲۵ کیلوگرم گوشت مرغ در قالب برگزاری رزمایش همدلی و کمک مومنانه بین اعضای نیازمند عضو کانون مساجد استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،کامل گلباغی مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان گفت:این اقدام به منظور همدلی و احسان به خانواده‌های نیازمند با مشارکت موسسه خیریه حضرت خدیجه (س) و رادیو معارف قم انجام شده است.

او افزود:این بسته‌ها در قالب ۶۲۵ کیلوگرم گوشت مرغ به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال تهیه شده و در بین ۲۳۴ نفر از اعضای این کانون‌ها در سطح استان توزیع می‌شود.

گلباغی یادآور شد: تعداد زیادی از کانون‌های مساجد استان نیز در طول چند ماه گذشته با کمک خیرین اقدام به توزیع بسته‌های معیشتی و لوام بهداشتی در بین خانواده‌های نیازمند کردند و امروز این کمک و همدلی در راستای همان احسان و کمک مومنانه است.

او با بیان اینکه ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان آماده همکاری با موسسات خیریه در راستای توزیع کمک‌های مومنانه در بین اعضای نیارمند و خانواده‌های محروم است، گفت: ۶۰۰ کانون فرهنگی و هنری در سطح مساجد استان فعالیت دارند و از این تعداد بیش از ۳۵۰ کانون در روستا‌های استان واقع شدند که می‌توان از این ظرفیت در راستای کمک به خانواده‌های مستمند و دستگیری از آن‌ها بهره گرفت.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان افزود:کمک و احسان به خانواده‌های نیازمند از اموری است که در جامعه اسلامی از ارزش والایی برخوردار بوده و همواره این مهم در مناسبت‌های مختلف و اعیاد با هدف دستگیری از نیازمند توسط مومنین انجام می‌شود.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.