فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: سامانه ۱۹۷ پلیس پاسخگوی مطالبات حوزه نظم و امنیت شهروندان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سردار ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به برگزاری مستمر جلسات ارتباط مسئولان انتظامی با مردم از طریق دفتر نظارت همگانی و سامانه ۱۹۷ گفت: از ابتدای سال جاری ۸۳ جلسه در سطح استان برگزار و به مطالبات مردمی مرتبط با حوزه کار پلیس رسیدگی شده است.

او افزود: پلیس در راستای انجام وظایف گسترده و مهم حوزه نظم و امنیت با ماموریت‌های مختلف، افراد، اشخاص و گروه‌های اجتماعی متعدد در ارتباط است و به رغم سختی و پیچیدگی برخی مسائل و جرائم با جدیت جهت انجام وظایف خود و رسیدگی به امدادخواهان و مراجعین تلاش می‌کند.

او تصریح کرد: موارد و نقطه نظراتی نیز از سوی شهروندان در رابطه با نحوه انجام ماموریت‌های انتظامی وجود دارد که به منظور دریافت این موارد و همچنین پیشنهادات، پیام‌های تقدیر و حتی انتقادات مردم نسبت به عملکرد پلیس و رسیدگی به آن ها، سامانه ۱۹۷ همواره آماده دریافت نقطه نظرات عموم شهروندان در رابطه با مسائل و موضوعات مرتبط با حوزه ماموریتی پلیس است.

سردار ناظری تصریح کرد: علاوه بر این سامانه، جلسات ارتباط مستقیم مسئولان انتظامی سراسر استان با مردم به صورت مستمر در رده‌های انتظامی برگزار می‌شوند که مراجعه برای عموم شهروندان جهت طرح و پیگیری مشکلاتشان آزاد است.

فرمانده انتظامی استان یادآور شد: در همین رابطه طی ۵ ماهه اول سال جاری تعداد ۸۳ جلسه با حضور مسئولان انتظامی استان و شهرستان‌ها برگزار و بیش از ۲۸۴ نفر از شهروندان نیز مسائل خود را به صورت تلفنی با مسئولان انتظامی مطرح کردند که این جلسات در زمان کنونی به سبب پیشگیری از شیوع کرونا، بیشتر به صورت تلفنی از طریق سامانه ۱۹۷ برگزار می‌شوند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.