معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: فعالیت‌های عمرانی بیرون از شهر و مسیر‌های منتهی به مشهد ظرف یک سال گذشته با اعتباری بالغ بر ۷۶ میلیارد تومان اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، خلیل الله کاظمی معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: فعالیت‌های عمرانی بیرون از شهر و مسیر‌های منتهی به مشهد ظرف یک سال گذشته با اعتباری بالغ بر ۷۶ میلیارد تومان در ۳ پروژه مهم توسط این معاونت و با اجرای سازمان عمران شهرداری مشهد اجرا شده است.

او افزود: این عملیات‌ها با محوریت طرح مثلث توسعه اقتصادی و انتخاب شهرداری مشهد به عنوان معین اقتصادی منطقه ۳ استان خراسان رضوی و در جهت هم افزایی دستگاه‌های اجرایی و رونق و آبادانی استان انجام شده است.

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد ادامه داد: عملیات اجرایی ساماندهی و بهسازی جاده حسن آباد به طول ۴ کیلومتر در مرداد ماه ۹۸ با هزینه بالغ بر ۱۴ میلیارد تومان آغاز شد و در زمستان ۸۸ به پایان رسید.

کاظمی بیان کرد: برای بهسازی این جاده ۲۵ هزارمتر مربع عملیات خاکی،هزار و ۷۰۰ متر مکعب بتن ریزی و ۱۲ هزارتن آسفالت ریزی انجام شده است.

او تصریح کرد: پروژه اجرای باند دوم و بهسازی باند اول جاده ۷۵متری رضوی "مهدی‌آباد" از میدان اروند تا شهرک رضوی به طول ۱۱.۵ کیلومتر از پنجم مرداد ماه ۹۸ آغاز شد.
بیشتربخوانید

 

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد تاکید کرد: این پروژه شامل راه اندازی باند دوم به طول ۹.۵ کیلومتر، بهسازی باند اول به طول ۳.۵ کیلومتر و راه اندازی پل چهار دهانه به طول ۸۰ متر بوده که با هزینه بیش از ۵۲میلیارد تومان اجرا شده است.

کاظمی اظهار کرد: همچنین برای کاهش ترافیک و تصادف در جاده بهشت رضا (ع) یک کیلومتر از این جاده از سمت شمال به عرض حدود ۴متر تعریض و ۲عدد دور برگردان در مسیر ایجاد خواهد شد و در کنار آن یک لوپ به طول ۴۰۰ و عرض ۱۰ متر جاده کمربند شمالی را به جاده بهشت رضا (ع) متصل خواهد کرد.

او افزود: این پروژه با اعتباری حدود ۱۰ میلیارد تومان اجرا و تا پایان شهریور ماه امسال آماده بهره‌برداری خواهد شد.

 
انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.