فرماندار تربت حیدریه گفت:مجموع پروژه‌های قابل افتتاح وکلنگ زنی تربت حیدریه، در هفته دولت ۱۰۶ پروژه با اعتباری معادل ۷۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی رستمی فرماندار تربت حیدریه در نشست خبری به مناسبت هفته دولت گفت: امسال به صورت میدانی افتتاح و یا کلنگ زنی پروژه‌ها اجرا نمی‌شود، جز اینکه مسئول عالی رتبه‌ای بیاید که به صورت متمرکز و نمادین افتتاح خواهد شد.

او افزود: بیشترین اعتبارات درحوزه راهداری وحمل ونقل جاده ای، مدیریت برق، مخابرات و شرکت گاز است و به لحاظ کمی بیشترین پروژه در حوزه جهاد کشاورزی است.

فرماندار تربت حیدریه ادامه داد: عموم پروژه‌های خدماتی وعمرانی است و آمادگی واگذاری ۵ پروژه نیمه تمام را که نیازمند ۳۰ میلیاردتومان است به بخش خصوصی داریم.

رستمی درخصوص مشکلات آنتن دهی تلفن همراه در برخی نقاط شهرستان و نیز قطع شبکه‌های تلویزیونی در فصل بارندگی بیان کرد: به دنبال آن هستیم تا در یک نقطه مرتفع مثل پیشکوه که به لحاط مسائل امنیتی مشکلی نداشته باشد اقدام به نصب سیستم فرستنده گیرنده‌های دیجیتال نماییم و در این مورد با صداوسیما در حال رایزنی هستیم، در این صورت دیگر به علت  دسترسی به نداشتن فرستنده، شاهد قطع برنامه‌ها نخواهیم بود.

او تصریح کرد: باید به سمت و جلب اعتماد مردمی که دچار آسیب شده است، برویم و از منازعات گروه‌ها و تخریب طرفین، جلوگیری کنیم و از برنامه‌های تشریفاتی و سیاه نمایی و پمپاژ ناامیدی در جامعه خودداری کنیم.

فرماندار تربت حیدریه تاکید کرد: تلاش امریکا بر شدت گرفتن تحریم هاست، اکنون نفت مارا درقبال دارو وغدا نیز نمی‌خرند. در این شرایط بهتر است به جای جوسازی والتهاب در جامعه به دنبال کاهش منازعات باشیم.

رستمی اظهار کرد: درشهرستان تربت حیدریه کار‌های زیادی درحوزه زیر ساخت‌ها انجام شده و باید این کار‌ها بدون بزرگ نمایی وسیاه نمایی به مردم گفته شود.

او افزود:درحوزه اصلاح ورودی‌های شهر میلیارد‌ها تومان هزینه شده به طوریکه برای تعریض و ساخت بلوار امام رضا از فلکه ۲۲ بهمن تا نزدیک کارخانه کاشی کار عظیمی صورت گرفته که الان هم ۷ میلیارد تومان بدهکار هستیم و به دنبال تامین اعتبار آن می‌باشیم.

بیشتر بخوانید


فرماندار تربت حیدریه ادامه داد: اجرای پروژه‌های بزرگ شناسنامه دار شده واکنون پروژه بدون شناسنامه نداریم.

رستمی در مورد هدر رفتن ۲۰۰ لیتر برثانیه پساب فاضلاب نیز گفت:به دنبال مدلی هستیم تا برای پیمانکار شرکت توس مسیر سودآوری داشته باشد.

انتهای پیام// ا. غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.