بخشدار رخ گفت: ۱۸ طرح عمرانی، کشاورزی و فرهنگی طی هفته دولت در مجموع بالغ بر ۶۳ میلیارد و ۳۰۰ هزار ریال اعتبار در این بخش به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، جعفر رضوانی بخشدار رخ گفت: احداث شبکه فشار متوسط و نصب پست هوایی جهت تامین برق شهرک صنعتی و فولاد رخ و نصب ترانس و احداث شبکه فشار منوسط در دو روستا، توسعه فضا‌های آموزشی، احداث ذخیره آب کشاورزی و آبیاری تحت فشار و لایروبی و مرمت قنوات، ساخت سالن اجتماعات مرکز جهاد کشاورزی، احداث ساختمان دهیاری، جدول گذاری و زیر سازی وپیاده روی معابر و آسفالت شهر رباط سنگ از جمله طرح‌های مهم افتتاحی در هفته دولت امسال به‌شمار می‌رود.

او افزود: تفاوت و محدودیت‌های برنامه‌های امسال با پارسال با توجه به شرایط خاص ویروس کرونا وجود دارد که مسولان باید از فرصت پیش آمده به مناسبت هفته دولت استفاده کرده و با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها عملکرد دستگاه‌های اجرایی خود را به اطلاع مردم برسانند.

بخشدار رخ ادامه داد: با بهره برداری از این تعداد طرح بیش از ۱۰ هزار نفر در این بخش از مزایای آن بهره‌مند خواهند شد.

رضوانی بیان کرد: دولت در طول بیش از هفت سال قبل علی رغم مشکلاتی که روبرو خود داشته، دستاورد‌های بسیار خوبی در زمینه‌های مختلف را به همراه داشته است.


انتهای پیام/ا.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.