معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: ۳ پروژه همزمان با هفته دولت با حضور مسئولان شهری و اعضای شورای اسلامی شهر مشهد به بهره برداری رسیده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، خلیل‌اللّه کاظمی معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: برای بهره‌برداری از این پروژه حدود شش ماه زمان پیش بینی شده بود که در زمان دو ماهه به سرانجام و بهره برداری رسیده که با بهره برداری از آن ترافیک بولوار الهیه را روان و از حجم ترافیک بولوار میثاق و بزرگراه آزادی کاسته خواهد شد.

او افزود: همکاری مدیریت شهری در کنار همراهی اعضای شورای شهر نقش مهمی در اجرای برنامه‌ها داشته است و امیدواریم در آینده نزدیک با افتتاح پروژه‌های دیگر خدمات ارزنده بهتری را به شهروندان مشهدی ارائه دهیم.

معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد ادامه داد: همچنین  با توجه به تصادف‌های بسیار زیاد مسیر رضویه به مشهد که بر اثر آن تعداد زیادی جان خود را از دست می‌دادند، سامان‌دهی این محل در دستورکار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

کاظمی بیان کرد: بر همین اساس پروژه اجرای باند دوم و بهسازی باند اول جاده ۷۵ متری رضوی  از میدان اروند تا شهرک رضوی به طول ۱۱/۵ کیلومتر از پنجم مردادماه ۹۸ آغاز شده است.

او تصریح کرد: این پروژه شامل احداث باند دوم به طول ۹/۵ کیلومتر، بهسازی باند اول به طول ۳/۵ کیلومتر و احداث پل چهاردهانه به طول ۸۰ متر است که با هزینه بیش از ۵۲ میلیارد تومان اجرا شده است.

معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد تاکید کرد: ۳۹۰ روز برای عملیات اجرایی این پروژه در نظر گرفته شده و کار به‌سرعت و طبق زمان‌بندی پیش‌بینی شده در حال انجام است و امیدواریم تا پایان مردادماه برای بهره‌برداری آماده شود.

انتهای پیام//ا.د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.