همزمان با نخستین روز از هفته دولت از پنج دستاورد فناورانه پارک علم و فناوری قم رونمایی شد.

رونمایی دستاورد‌های فناورانه‌ پارک علم و فناوری قمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، آیین رونمایی از پنج دستاورد فناورانه پارک علم و فناوری قم روز یکشنبه در نخستین روز از هفته دولت برگزار شد.

 این محصولات شامل پایانه‌ خودکار فروش خدمات گردشگری به صورت آنلاین و ۲۴ ساعته، شبکه اجتماعی تجاری تحصیلی روبرد با ویژگی برقراری ارتباط موثر و کارآمد میان دانشجویان دانشگاه‌ها و انجمن‌های علمی با کسب و کار‌ها و صنایع، کیسه افزایش دهنده ماندگاری میوه و سبزیجات، خازن کوپلاژ فشار قوی مخصوص ژنراتور و الکترو موتور‌های نیروگاهی فشار قوی، و اپلیکیشن کاریابی الکترونیک با ویژگی تعامل کارجویان و کارفرمایان، می شود.


سرمست استاندار در آیین رونمایی از این محصولات تلاش، همت و پشتکار جوانان قمی در توسعه اهداف پارک علم و فناوری را ستودنی توصیف و بر لزوم حمایت از شرکت‌ها و نیرو‌های جوان و کارآمد فعال در حوزه علم و فناوری تاکید کرد.


 اخوان ،رئیس پارک علم و فناوری قم هم در این آیین  با بیان این که از مرحله توسعه فناوری تا مرحله تبدیل فناوری به ثروت در کنار شرکت ها هستیم، گفت: در زمینه‌ ارائه تسهیلات به شرکت‌های علم و فناوری، اخذ مجوز و استانداردهای لازم، صادرات محصولات، ارائه مشاوره به شرکت ها وحضور در نمایشگاه‌های خارجی تمام تلاش خود را می کنیم تا شاهد توسعه‌  اقدامات و فعالیت ها‌ی نوآورانه باشیم.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار