قطعه بنیامین که در اولین مراسم شیرخوارگان حسینی اجرا شد

ویدئویی جالب از خاطره اجرا شدن قطعه بنیامین بهادری توسط حاج حسن خلج در اولین مراسم شیرخوارگان کشور در فضای مجازی منتشر شده است.

/به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی جالب از ماجرایی که قطعه اجرا شده توسط بنیامین بهادری خواننده مطرح کشور توسط حاج حسن خلج ذاکر قدیمی اهل بیت (ع) در اولین مراسم شیرخوارگان حسینی خوانده می‌شود در فضای مجازی منتشر شده است. بر اساس این ویدئو بنیان‌گذار اولین مراسم شیرخوارگان حسینی در کشور زمانی که در حال تبادل نظر با خلج برای برنامه ریزی این مراسم در سال ۱۳۸۲ در مهدیه تهران بوده است به طور اتفاقی بنیامین بهادری با یک ضبط صوت از راه می‌رسد.

بنیامین جوان کاری که خوانده بوده را برای خلج پخش می‌کند و مورد استقبال او قرار می‌گیرد؛ این مداح نامی قطعه بهادری را دقیقا با همان سبک در روضه مهدیه تهران برای بانوان همراه با کودکان شیرخوارشان می‌خواند و باعث استقبال زیاد حاضران می‌شود.

در ادامه ویدئویی از این خاطره جالب را مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا تهران
۱۳:۳۸ ۲۲ دی ۱۴۰۲
لطفا خود اون مراسم را هم بزارید تا ببینیم ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۰ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
با سلام

اونوقت قطعه ای که تیترش رو زدید کوش؟
Iran (Islamic Republic of)
آرزو
۲۰:۳۳ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
آلبوم بوی محرم بنیامین خیلی عالیه.و همچنین اون قطعه ی کوتاهی که چند سال پیش برای محرم خوند.کاملا معلومه معتقده و از ته دلش میخونه..فک کنم منظور ایشونم اون اهنگ لالایی بنیامین باشه که برای علی اصغر خونده.متن آهنگای مذهبیش عالیه واقعا سوزناکه.حتی تو ماهی غیر از محرم هم گوش میدم گریه م میگیره...چه اشکال داره تو تلویزیون پخش بشه واقعا؟!!!!
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۸:۲۷ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
خاطره به این قشنگی چرا قطعه بنیامین رو نذاشتید ؟؟
آخرین اخبار