شرکت اکتیویژن اعلام کرد داستان بازی Call of Duty: Black Ops Cold War بر گرفته از وقایع تاریخی است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان Call of Duty: Warzone مدتی می‌شود که دیگر بازی‌های سری Call of Duty را زیر سایه خود قرار داده و آن‌ها را از دایره توجه کاربران حذف کرده است. این بازی توانسته است تا این ماه ۷۵ میلیون کاربر روزانه را به سرویس خود جذب کند. با این وجود شرکت اکتیویژن تمایل دارد یک عنوان پرچمدار دیگر با روایت داستانی جدید و متفاوت به بازار عرضه کند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، جدیدترین بازی شرکت اکتیویژن قرار است Call of Duty: Black Ops Cold War نام داشته باشد. در ویدئویی که اخیراً توسط شرکت سازنده منتشر شده، کاربران می‌توانند شاهد گفت‌وگوی یک مامور سابق KGB درباره جنگ سرد باشند. طبق ادعای شرکت اکتیویژن، مسائلی که در بازی به آن‌ها پرداخته شده تماما بر اساس رویداد‌های واقعی هستند. متاسفانه در ویدئوی منتشر شده اطلاعاتی درباره عرضه بازی برای کنسول‌های نسل آینده به میان نیامده و همچنین تصاویری از محیط بازی به نمایش گذاشته نشده است.

بازی Call of Duty: Black Ops Cold War معرفی شد


بیشتر بخوانید


داستان Call of Duty: Black Ops Cold War چیست؟

طبق متون موجود در ویدئوی منتشر شده، به نظر می‌آید کاربران به عنوان فردی با نام مستعار «پرسئوس» یا همان «پرساووش» ایفای نقش می‌کنند که یک جاسوس روسی به شمار می‌رود. طبق شواهد موجود، هدف این جاسوس آن بوده که از موفقیت جماهیر شوروی در رقابت تسلیحاتی با آمریکا اطمینان حاصل کند. در مقابل او نیز یک مامور CIA قرار گرفته که پرونده‌ای از پرسئوس در دست دارد. اطلاعات پرونده مذکور مشخص می‌کند که چطور پرسئوس اطلاعات سلاح هسته‌ای آمریکا را از پروژه منهتن در لس‌آنجلس دزدیده است.

گفتنی است؛ این سرقت در حین جنگ جهانی دوم رخ داده است. طبق گفته‌ها، بازی Call of Duty: Black Ops Cold War در تاریخ ۲۶ آگوست رسماً معرفی می‌شود. متاسفانه تا زمان معرفی رسمی، اطلاعات دقیقی از این عنوان در دسترس قرار ندارد. این بازی توسط گروه‌های Treyarch و Raven Software ساخته می‌شود که پیش از این اطلاع داده بودند که در حال همکاری با هم هستند. گفتنی است شرکت Raven Software پیش از این اظهار کرده بود که عنوان Call of Duty: Black Ops Cold War پیش از پایان سال منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار