روز گذشته شرکت اکتیویژن بروزرسانی مربوط به فصل چهار بازی Call of Duty: Warzone را منتشر کرد.

جزییاتی درباره بروزرسانی فصل چهار بازی Call of Duty: Warzoneبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بازی Call of Duty: Warzone آخرین عنوان عرضه شده از سوی شرکت اکتیویژن است که به دلیل داشتن گرافیک خارق العاده و همچنین رایگان بودن، توانست نظر بسیاری از گیمرها را به خود جلب کند و در مدتی بسیار کوتاه تعداد بسیار زیادی گیمر این عنوان را دریافت کردند. این عنوان ر سبک بتل رویال ساخته شده است و گیمرها در دنیایی بسیار وسیع به مبارزه با یکدیگر خواهند پرداخت. به تازگی نیز بروزرسانی مربوط به فصل چهارم این بازی در دسترس کاربران قرار گرفته است که این بروزرسانی حالت جدید Warzone Rumble را به آن اضافه خواهد کرد و در تمامی کنسول‌های پشتیبانی کننده از این بازی در دسترس قرار دارد.

جزییاتی درباره بروزرسانی فصل چهار بازی Call of Duty: Warzone

حالت Warzone Rumble از دو تیم پنجاه نفره تشکیل خواهد شد و طبق اطلاعات منتشر شده از این حالت گیمرها در آن به تمامی نقشه دسترسی نخواهد داشت و صرفا بخشی خاص از نقشه بازی در دسترس کاربران وجود خواهد داشت. علاوه بر این حالت مذکور صرفا در نقشه Verdansk جریان خواهد داشت و کاربران امکان تغییر نقشه بازی در این حالت را نخواهند داشت. علاوه بر این در  بروزرسانی جدید بازی Warzone حالت‌های Quads، Trios، Duos، Solos و Blood Money را به این بازی اضافه خواهد کرد.


بیشتر بخوانید


از دیگر مواردی که به بازی در بروزرسانی جدید آن اضافه خواهد شد می‌توان به امکان Jailbreak کردن و خارج شدن از کمپ بازی که بسیاری از گیمرها را درگیر خود کرده بود، اشاره کرد. علاوه بر این در بروزرسانی جدید بازی یک اپراتور جدید نیز به بخش Battle Pass و سه مپ جدید به بازی اشاره کرد. بروزرسانی جدید بازی Warzone Rumble روز گذشت برای کنسول‌های PS4، Xbox One و پلتفرم کامپیوتر عرضه شد و کاربران می‌توانند این بروزرسانی را دریافت کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار