جزئیات بروزرسانی جدید Call of Duty Mobile فاش شد

صفحه رسمی شرکت اکتیویژن با انتشار پستی تصمیم گرفت اطلاعات بروزرسانی پیشه رو برای Call of Duty Mobile را فاش کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی شرکت اکتیویژن، نسخه تلفن همراه بازی Call of Duty قرار است تا در به‌روزرسانی پیشه رو از چند نقشه جدید و وسایل نقلیه متفاوت برخوردار شود. طبق این گزارش‌ها، به‌روزرسانی مذکور در تاریخ ۴ ژوئن برای کاربران منتشر خواهد شد.

اطلاعات تکمیلی از گسترش قابلیت‌های بازی Call of Duty Mobile

اطلاعات به‌روزرسانی مورد نظر چند زور گذشته در تاریخ ۲۹ می‌توسط تیم سازنده بازی به دست کاربران رسید. انتظار می‌رود با عرضه به‌روزرسانی جدید بازیکنان از برخورداری نقشه‌های جدید و همچنین حالت رده بندی در بازی بهره‌مند شوند. در بیانیه منتشر شده توسط شرکت اکتیویژن آمده کاربران تا تاریخ ۴ ژوئن شاهد تغییرات وعده داده شده خواهند بود. در ماه گذشته کاربران شاهد حالت‌های بازی متفاوت مانند Ride Off، Sunset، Gun Game و Team Fight بودند. در حال حاضر نیز قابلیت Rapid Fire فعال است که کاربران می‌توانند تا تاریخ چهارم ژوئن آن را تجربه کنند.

جزئیات بروزرسانی جدید Call of Duty Mobile فاش شد

البته شایان ذکر است، گروه سازنده اظهار داشتند در صورت دریافت نظرات مثبت درباره حالت‌های پیشین، آن‌ها را باری دیگر برای تجربه کاربران فعال خواهند ساخت. همچنین انتظار می‌رود برخی ویژگی‌ها از زمان عرضه بر روی نقش‌های بازی قابل استفاده باشند که البته این امر همچنان از سوی شرکت اکتیویژن تأیید نشده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط حساب کاربری رسمی Call of Duty Mobile در توئیتر، فصل جدید این عنوان هفته آینده به دست کاربران می‌رسد. به‌روزرسانی جدید شامل نقشه‌های تازه می‌شود که نام برخی از آن‌ها در فهرست ذیل آمده است:

  • Black Market
  • Downtown
  • Frigid Wetland
  • Harbor
  • Heat
  • Sanitarium
  • Ski Town

گفتنی است در بیانیه منتشر شده توسط تیم سازنده اعلام شد که اطلاعات جدید درباره جزئیات به‌روزرسانی در روز‌های آتی به کاربران اعلام خواهد شد. در نتیجه کاربرانی که می‌خواهند از قابلیت‌های جدید بازی مذکور باخبر شوند باید حواس خود را به اخبار منتشر شده از سوی شرکت جمع کنند.


بیشتر بخوانید: دعوت آلمان از توئیتر برای انتقال این شرکت از خاک آمریکا به اروپا


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار