مدیر تولید هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس گفت:پتروشیمی خوزستان در یک سال گذشته ۱۰ محصول جدید در صنعت خودروسازی را به بازار تزریق کرده است.

تولید ۱۰ محصول جدید صنعت خودروسازی در پتروشیمی‌های کشوربه گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، سلیمان زاده مدیر تولید هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس در آیین رونمایی از گرید KLM گفت:در این شرایط سخت تحریم باید وابستگی‌ها را کاهش دهیم.

او ادامه داد:ما در تولید محصولات جدید موضوعات مختلفی را داریم که یکی از آن‌ها تقویت در کار پژوهشی است، در واقع باید هدف در سطح پژوهشی باشد و این امر در کل سطح پتروشیمی‌ها و واحد‌های در حال انجام است تا یک ایده به محصول تبدیل شود، درحال حاضر در دانشگاه‌های ما این باور وجود دارد و دانشجویان ما می‌توانند در این راه قدم بردارند و ما از دانشگاه و دانشجویان در این راه دعوت می‌کنیم تا در توسعه محصول ما را یاری کنند.

مدیر تولید هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس بیان کرد:خوشبختانه پتروشیمی کارون کار‌های مطلوب و بزرگی انجام داده است به طوری که پتروشیمی خوزستان یکی از واحدهای پتروشیمی کارون، در یک سال گذشته ۱۰ محصول جدید در صنعت خودروسازی را به بازار تزریق کرده است.

سلیمان زاده با بیان اینکه پتروشیمی کارون از توان و ظرفیت تولید سالانه ۵۰۰۰ تن از این محصول پلیمری برخوردار است، اظهار کرد: در شرایط فعلی امکان تولید ۹ محصول در پتروشیمی کارون فراهم است که پیش بینی می‌شود تا پایان سال جهش تولید، تعداد محصولات تولیدی این شرکت به ۱۷ محصول افزایش یابد.

مدیر تولید هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس با بیان اینکه پتانسیل تولید ۳۵ محصول در این شرکت پتروشیمی وجود دارد، اظهار کرد: محصولات جدید با مطالعه و ارزیابی دقیق وضعیت عرضه و تقاضا در بازار‌های داخلی، منطقه‌ای و جهانی به تولید تجاری خواهد رسید.

انتهای پیام/

برچسب ها: پتروشیمی ، وزارت نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار