باشگاه خبرنگاران جوان؛ محبوبه کباری - رضا صدیق نیا مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاه ها، شرکت ها و موسسات هوانوردی با بیان اینکه در هفته گذشتهمسافران و هم وطنان از سرویس های هواپیمایی ترکیش ایرلاین استفاده کرده بودند از تاخیر و یا عدم تحویل چمدان های به سازمان هواپیمایی کشور شکایت کرده بودند گفت: به گفته مسافران چمدان های مسافران پروازهای این ایرلاین با پرواز بعدی و یا حتی پروازهای روز بعد به دست مسافران می رسد.
وی ادامه داد: سازمان هواپیمایی کشوری بنا به وظیفه به خود در جهت رعایت حقوق مسافر ضمن اخطار کتبی به این شرکت از آنها خواست که ظرف یکی دو روز آینده تمامی چمدان های مسافران پروازهای ترکیش ایرلاین تعیین و تکلیف شود.
گفتنی است طبق حقوق مسافر باید تمامی چمدان های مسافران به ویژه در پروازهای داخلی و خارجی همزمان با پرواز مسافر به دست آنها برسد و در صورت عدم امکان آن از پیش به مسافران اعلام شود.