با حضور فرماندار ماهشهر و فرماندهی منطقه سوم نیروی دریایی سپاه از آزادگان گرانقدر تقدیر شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مراسم تجلیل از آزادگان با حضور فرماندار ماهشهر، فرماندهی منطقه سوم نیروی دریایی سپاه، مدیران محلی و آزادگان گرانقدر در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

محسن بیرانوند فرماندار ماهشهر در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: بازگشت آزادگان یکی از روز‌های فراموش نشدنی برای ملت ایران بشمار میرود و بر حفظ ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس تاکید داشته و آن را نشان عزت و مقاومت و مظلومیت ملت شریف ایران در برابر مستکبران جهان دانست.

او افزود: اگر ما نتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه جاری و ثاری کنیم و آن را به نسل‌های آینده انتقال دهیم، راه به جایی نخواهیم برد و حفظ این ارزش‌ها ضروری است تا نسل‌های آینده با این فرهنگ آشنا و ادامه دهنده راه شهدا باشد.

بیرانوند تصریح کرد: بندر ماهشهر به وجود شما آزادگان افتخار می‌کند، بدان خاطر که آبرو و عزت مسلمان و شیعه ایرانی را در کنار سال‌ها زجر و شکنجه خریدید و عزت ایران اسلامی را نگه داشته اید.

 در ادامه مراسم هدایای نفیسی جهت تجلیل و قدردانی از مقام و منزلت آزادگان سرافراز شهرستان بندر ماهشهر و خانواده‌های آنها اهدا گردید.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.