مدیر عامل شرکت توزیع برق خراسان جنوبی گفت: شاخص ‌های کیفی برق تحویلی در استان از وضعیت مطلوبی برخوردار است.

دادگر مدیر عامل شرکت توزیع برق خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،گفت:  شبکه‌های برق استان (ساختار‌های زمینی و هوایی) به لحاظ شاخص‌های کیفی برق تحویلی و میزان خاموشی ‌هایی که در سطح شبکه برق اتفاق افتاده از وضعیت مطلوبی برخوردار است.

او افزود: هیچ تغییری در برنامه قرائت و صورت حساب ایجاد نشده و تنها اعلام صورت حساب از حالت کاغذی به الکترونیکی تبدیل شده است.


بیشتر بخوانید


دادگر ادامه داد: دوره‌های قرائت کنتور و صدور قبض در شهر‌ها دو ماهه، در روستا‌ها ۴ ماهه و برای مشترکین بزرگ و کارخانه‌ها ماهانه محاسبه می‌شود. 

مدیر عامل شرکت توزیع برق خراسان جنوبی عنوان کرد: در شهر بیرجند حوادثی از قبیل سقوط درختان به ویژه سقوط درختان کاج عامل ایجاد اختلالاتی در شبکه برق بوده است.

او اظهار کرد: استفاده از محافظ ولتاژ برای وسایل برقی و استفاده از مولد برق اضطراری در صنایع، یکی از الزاماتی است که به کلیه مشترکین ابلاغ شده است.

دادگر تصریح کرد: مشترکانی که شبکه برقشان به دلایل داخلی آسیب دیده باشد می‌توانند به سایت‌های بیمه مراجعه کرده و با مشخص کردن میزان آسیب دیدگی شبکه برق، خسارتشان را دریافت کنند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.