مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی از صدور یک میلیون و ۴۹۱ هزار پیامک صورت حساب قبض برق برای مشترکین در استان خبر داد.

دادگر مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،  گفت: بر اساس قانون از مهر ماه سال ۹۸ کلیه قبوض کاغذی حذف و تمامی صورتحساب‌های شرکت از طریق پیامک برای مشترکین ارسال می شود.

او افزود: در این خصوص تاکنون بیش از یک میلیون و ۴۹۱ هزار و ۹۱۰ پیامک صورتحساب قبض برق برای مشترکین استان ارسال شده است.

دادگر در خصوص مسایل مربوط به تغییر خانه و مستاجر و ارسال پیامک قبوض برق در خصوص تغییرات محل سکونت و یا هرگونه اقدامی که منجر به تغییر انشعاب برق مصرفی می شود تصریح کرد: مشترکین می‌توانند از طریق مراجعه به سایت شرکت توزیع برق به آدرس www.SKEDC.ir در سامانه میز خدمت الکترونیک و یا دفاتر پیشخوان سطح شهرستان‌ها نسبت به حذف اطلاعات شناسه قبض برق مصرفی قبلی از شماره موبایل خود اقدام و شماره شناسه قبض را با شماره موبایل جدید فعال نمایند.


بیشتر بخوانید


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی با تاکید بر اهمیت سلامتی و کرامت ارباب رجوع اظهار کرد: مشترکان ضمن استفاده از خدمات این شرکت به صورت الکترونیک، با پرداخت به موقع هزینه‌های برق مصرفی خود شرکت توزیع نیروی برق استان را در ارائه خدمات با کیفیت و مستمر یاری رسانند.

انتهای پیام / ط ا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.