بنیاد حامیان علم و فناوری ایران در فراخوانی از مردم خواست تا با پیوستن به پویش «۲ میلیون نفر، هر نفر یک آجر» در راستای تحقق پیشرفت علمی کشور مشارکت کنند.

به گزارش حوزه فناوری گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، بنیاد حامیان علم و فناوری ایران در فراخوانی از مردم خواست تا با پیوستن به پویش «۲ میلیون نفر، هر نفر یک آجر» در راستای تحقق پیشرفت علمی کشور مستقل از حمایت‌های دولتی در زمینه‌های حمایت از دانشجویان مستعد، حمایت از پژوهش‌های علمی، حمایت از نوآوری جوانان و دانشمندان و حمایت از ساخت خوابگاه و آزمایشگاه و کتابخانه و کلاس درس مشارکت کنند.

در فراخوان پویش «۲ میلیون نفر، هر نفر یک آجر» بنیاد حامیان علم و فناوری ایران آمده است:

«همه‌ی ما این روز‌ها به آینده وطنمان و به آتیه فرزندانمان فکر می‌کنیم، اما سوال این است که چه کاری برای ساختن آینده می‌شود، کرد؟

به باور ما، حمایت از علم و فناوری، حمایت از آینده ایران عزیز است!

ما این جا بستری را فراهم کرده‌ایم که به کمک هم آجر‌های بنای علم را در کشورمان را روی هم بگذاریم.

همیاری در روی هم گذاشتن این آجر‌ها به معنای حمایت از دانشجویان مستعد، حمایت از پژوهش‌های علمی، حمایت از نوآوری جوانان و دانشمندان و حمایت از ساخت خوابگاه و آزمایشگاه و کتابخانه و کلاس درس است.

بنیاد حامیان علم و فناوری ایران، به پیشرفت علمی کشور، مستقل از حمایت‌های دولتی و با یاریگری شهروندان می‌اندیشد.

شما هم دست روی دست نگذارید!
آجر روی آجر بگذارید!

از همین امروز، شما هم به خانواده حامیان علم و فناوری ایران بپیوندید...»

علاقه‌مندان به مشارکت در این پویش می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی بنیاد حامیان علم و فناوری ایران آجر‌های بنای علمی کشور را روی هم قرار دهند. همچنین در این پایگاه اطلاع رسانی امکان دسترسی به اطلاعاتی درباره تعداد مشارکت کنندگان و سهم مشارکت آن‌ها به صورت برخط فراهم شده است.

بنیاد حامیان علم و فناوری ایران از سال ۱۳۹۴ فعالیت خود را در زمینه جذب مشارکت خیران در موضوع علم و فناوری آغاز کرد.


بیشتر بخوانید


برنامه ریزی دقیق و هدفمند جهت تأمین نیت خیران، گفتمان سازی برای هدایت سرمایه گذاری‌ها به سمت علم و فناوری، شبکه سازی و ارتباط با لایه‌های مختلف اجتماع، مشارکت دهی خیران در نقاط کانونی فعالیت اثرگذار در حوزه علم و فناوری و بسترسازی برای حل مشکلات کشور و ارتقای امکانات از طریق علم و فناوری از جمله مهم‌ترین محور‌های فعالیت این مؤسسه است.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار