مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: تامین سلامت کارکنان شرکت‌های نفتی و اهالی جزیره خارگ همواره مدنظر بوده است و در این زمینه همواره در کنار مردم خواهیم بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عباس اسدروز مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران در نشست با رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر بیان کرد: جزیره خارگ به عنوان مرکز ثقل صادرات نفت ایران یکی از مراکز مهم و حیاتی کشور است و با توجه به اینکه فعالیت کارکنان شرکت‌های نفتی به طور معمول به صورت اقماری است و از شهر‌های مختلف به این جزیره تردد می‌کنند، اهمیت فوق العاده‌ای دارد.

او ادامه داد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور اقدامات کنترلی مناسبی از طریق مجموعه ستاد مدیریت ارشد شرایط اضطراری منطقه خارگ و بخش‌های مختلف برای جلوگیری از شیوع ویروس در ا ین جزیره  انجام شد.

مدیرارشد شرایط اضطراری منطقه عملیاتی خارگ افزود: تامین سلامت کارکنان شرکت‌های نفتی و اهالی جزیره همواره مدنظر همه مسئولان بوده است و در این زمینه همواره در کنار مردم خواهیم بود.


بیشتر بخوانید


اسدروز عنوان کرد: اجرای ضوابط بهداشتی از اولویت‌های اداره ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE) بوده و با هماهنگی کامل با مدافعان سلامت در بیمارستان که شبانه روزی در حال تلاش و خدمت هستند، اقدامات لازم انجام می‌گیرد.

وحید مالکی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر نیز گفت: باتوجه به موج سوم شیوع ویروس کرونا و پیش رو بودن فصل پاییز باید تمهیدات لازم در نظر گرفته شود، زیرا خارگ روزانه میزبان افراد زیادی از شهر‌های مختلف کشور است و نیاز است موضوع سلامت کارکنان شرکت‌ها و شهروندان جزیره مدنظر قرار گیرد و تمهیدات لازم اندیشیده شود.

او بیان کرد:امیدواریم با همراهی هر چه بیشتر مسئولیان و مردم و رعایت شیوه‌نامه‎های بهداشتی، کمتر درمعرض خطر قرار گیریم.

در ادامه این نشست در خصوص انجام اقدامات لازم برای تامین نیاز‌های تجهیزاتی بیمارستان صنعت نفت خارگ و تسهیل در فرایند درمان بیماران احتمالی مبتلا به کرونا هم اندیشی لازم صورت گرفت.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.