سرپرست اداره فرهنگی و هنری آموزش و پرورش استان کرمان از راه یابی ۸ دانش آموز کرمانی به مرحله نهایی سی و هشتمین دوره مسابقات جشنواره فردا خبر داد.

راه‌یابی ۸ دانش آموز کرمانی به جشنواره فردابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مهین خدایی سرپرست اداره فرهنگی و هنری، اردو‌ها و فضا‌های پرورشی آموزش و پرورش استان کرمان، گفت: سی و هشتمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزان (جشنواره فردا) از ابتدای سال تحصیلی جاری در سراسراستان با استقبال گسترده دانش آموزان آغاز شد.

او افزود: این جشنواره در مراحل سه گانه (مدرسه، منطقه و استان) هفته گذشته بصورت مجازی با شرکت بیش از ۲۵۰ هزار نفر در ۱۵۰ رشته و گرایش ادبی و هنری برگزار شد.

سرپرست اداره فرهنگی و هنری، اردو‌ها و فضا‌های پرورشی آموزش و پرورش استان کرمان، بیان داشت: در سال جاری به دلیل شیوع ویروس کرونا مرحله استانی این جشنواره به صورت مجازی برگزار شد که از میان بیش ازچهار هزارو ۱۰۰ اثر راه یافته به دبیرخانه استانی، ۹۶۰ نفر از دانش آموزان حائز رتبه‌های اول تا سوم در رشته‌ها و گرایش‌های مختلف اعلام شدند.

خدایی گفت: پس از تشکیل دبیرخانه کشوری، آثار برتر نفرات اول استان در مقطع متوسطه دوره دوم به عنوان نمایندگان استان کرمان از طریق سامانه مسابقات به دبیرخانه کشوری ارسال شد، که از این میان، هشت نفر از دانش آموزان استان به مرحله نهایی کشوری راه پیدا کردند.

بر پایه این گزارش: فاطمه مهنی از شهرستان جیرفت و فرساد محمدرضایی از آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان در رشته هنر‌های تجسمی، ساناز قاسمی از شهرستان رفسنجان در رشته هنر‌های دستی، علی مظفری از شهرستان راور، رضا عبدالرضایی اناری و سهیل انصاری از آموزش و پرورش ناحیه یک در رشته‌های هنر‌های نمایشی، هورمزد نگارستانی از آموزش و پرورش ناحیه یک و احمد خزاعی از شهرستان راور در رشته ادبی به مرحله کشوری این مسابقات راه یافته اند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار