مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: نهمین جشنواره تئاتر استانی جنوب کرمان ۱۵ تا ۱۷ شهریور ۹۷ در شهرستان جیرفت برگزار می‌شود.

رونمایی از پوستر نهمین جشنواره تئاتر استانی جنوب کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حسین اسحاقی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در مراسم رونمایی از پوستر نهمین جشنواره تئاتر استانی جنوب کرمان ضمن ابراز خرسندی از برگزاری جشنواره گفت:تلاش ما بر این است جشنواره‌ای فاخر در شان هنرمندان و مردم جنوب کرمان برگزار کنیم.

وی افزود:یکی از کار‌های مهم زیرساختی این اداره کل توجه ویژه در حوزه تئاتر است چراکه تأثیر گذاری تئاتر برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و دیگر مسائل در جامعه بیشتر است.

اسحاقی تصریح کرد:با برنامه ریزی اداره کل و استفاده از ظرفیت هنرمندان در بحث توسعه فرهنگ و هنر در جنوب کرمان اقدامات خوبی صورت گرفته است و آموزش تئاتر در شهرستان‌های رودبار و عنبرآباد انجام شده و این آموزش در دیگر شهرستان‌های جنوبی نیز انجام می‌شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان اظهار کرد: هنرمندان تئاتر باید تلاش بیشتری برای اجرای صحنه‌ای در سطح شهرستان‌ها داشته باشند تا شاهد تاثیر گذاری این هنر فاخر در منطقه باشیم.

حسین اسحاقی از حضور دکتر ناظر زاده پدر تئاتر دانشگاهی ایران در نهمین جشنواره تئاتر استانی جنوب کرمان خبر داد و گفت: در حاشیه این جشنواره که پانزدهم، شانزدهم و هفدهم شهریور ۹۷ همراه با کارگاه آموزش تئاتر در شهرستان جیرفت برگزار می‌شود.

وی افزود: در این جشنواره نمایش‌های «تاریک ما» از شهرستان جیرفت، «شیخ صنعان و دختر ترسا» ازشهرستان عنبرآباد، «عروس خون» از شهرستان رودبار جنوب، و مرکدخدایی٬ از شهرستان کهنوج، اکران می‌شوند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان تصریح کرد:کمک هزینه گروه‌های راه یافته به جشنواره فردا دوشنبه ۱۲ شهریور ۹۷ واریز می‌شود.
انتهای پیام/ی

پرداخت کمک هزینه به گروه های تئاتر جنوب کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار