معاون سیاسی اجتماعی فرماندارشهرستان بردسیر گفت:۱۴تا۱۷ شهریورجاری نخستین جشنواره فرهنگی هنری شهرستان بردسیر برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، وفایی؛ معاون سیاسی اجتماعی فرماندارشهرستان بردسیر از برگزاری یک رویداد خاص برای اولین بار درشهرستان بردسیر طی یک جشنواره فرهنگی هنری اشاره کرد و گفت: برنامه ریزی‌های لازم انجام شده و کار غرفه بندی و سایر ملزومات برگزاری این جشنواره از امروز آغاز می‌شود.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را ایجاد روحیه‌های نشاط و شادابی و استفاده از توانمندی‌های هنرمندان شهرستان و همچنین تداوم این جشنواره در سال‌های آتی عنوان کرد.

رضازاده رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بردسیربا اشاره به برگزاری چهارمین جشنواره شعر آزاد استان کرمان به میزبانی شهرستان بردسیر در ۱۷ و ۱۸ شهریور جاری، به بیان طرح‌های پیشنهادی در برگزاری اولین جشنواره فرهنگی هنری شهرستان بردسیر پرداخت.

دبیر برگزاری اولین جشنواره فرهنگی هنری اهداف این جشنواره را استفاده از توانمندی‌های هنرمندان، ایجاد روحیه شادابی، ایجاد تعامل بین بخشی عنوان کرد و افزود:۳۰ غرفه فرهنگی در این جشنواره برپا خواهد شد و از برگزاری کنسرت موسیقی، ابر بازی‌ها، جشن‌های شبانه، اکران فیلم‌های سینمایی روز و نور افشانی هرشب خبرداد.

رضازاده تصریح کرد: در روز های۱۴الی۱۷ شهریورجاری هر روز از ساعت ۱۶ الی ۲۳ جشنواره در مجموعه ورزشی شهدا برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/ی

برگزاری اولین جشنواره فرهنگی هنری در بردسیر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار