معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: اولین کارگاه مجازی و آموزشی با هدف تقویت بنیه علمی دانش آموزان به صورت برخط برگزار می‌شود.

جعفری معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی اولین کارگاه مجازی و آموزشی با هدف تقویت بنیه علمی دانش آموزان به صورت برخط برگزار می‌شود.

او با بیان این که این کارگاه از طریق فضای مجازی برگزار می‌شود، افزود: دانش آموزان دختر و پسر پایه دوازدهم، می‌توانند از طریق درگاه http://class.skedu.ir/konkur در این کارگاه ثبت نام کنند.


بیشتر بخوانید


جعفری با اشاره به مشارکت فعال ادارات مشاوره و فناوری اطلاعات اداره کل در برگزاری این کارگاه بیان کرد: پیوست، راهنمای دانلود و نصب نرم افزار برای (adobe connect Add-in – Windows) و برای تمامی گوشی‌های همراه از طریق لینک (Adobe Connect v۲.۵.۴ for Android )مسیر ورود به کلاس ارسال می‌شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش با بیان این که پیش بینی می‌شود در اولین مرحله ۳۰۰ دانش آموز دختر و پسر پایه دوازهم در این کارگاه شرکت کنند، عنوان کرد: لینک عضویت باز بوده و امکان حضور ۵ هزار و ۸۷۳ دانش آموز دختر و پسر پایه دوازدهم در این کارگاه وجود دارد.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار