ارتش رژیم صهیونیستی در حملات امروز به نوار غزه، یکی از شهرک‌های صهیونیست‌نشین را به اشتباه هدف حمله موشکی قرار داد.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جروزالم پست، رسانه‌های صهیونیستی از هدف قرار دادن اشتباهی یک شهرک صهیونیست نشین از سوی بالگرد ارتش خبر دادند.

بنا به اعلام رسانه‌های صهیونیست، در جریان تجاوز بامداد امروز به نوار غزه، بالگرد ارتش رژیم صهیونیستی به اشتباه موشکی را به سمت شهرک صهیونیستی اشکول شلیک کرد. منابع صهیونیستی می‌گویند این موشک هنوز منفجر نشده و تلاش برای خنثی کردن آن در جریان است.

این دومین مورد خودزنی ارتش رژیم صهیونیستی طی چند روز اخیر است. پیشتر نیز روزنامه صهیونیستی هاآرتص اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی به اشتباه یکی از پهپاد‌های خود را بر فراز فلسطین اشغالی سرنگون کرده است. صهیونیست‌ها که کماکان در هراس حمله حزب الله به سر می‌برند، پهپاد خود را به تصور اینکه از لبنان وارد اراضی اشغالی شده، هدف قرار دادند. این در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی روز جمعه مدعی شد شب گذشته یک فروند پهپاد را که از خاک لبنان وارد سرزمین‌های اشغالی شده بود، سرنگون کرده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اخیرا از وقوع چند انفجار و تبادل آتش در مزارع اشغالی شبعا و تپه‌های کفرشوبا در مناطق مرزی لبنان و فلسطین اشغالی خبر دادند. بر اساس ادعای رسانه‌های رژیم صهیونیستی، نیرو‌های این رژیم به سمت نیرو‌های حزب‌الله که سعی داشتند وارد فلسطین اشغالی شوند، آتش گشودند.

از آن زمان رژیم صهیونیستی نیرو‌های نظامی خود را در مرز لبنان به حالت آماده باش درآورد و پیش بینی می‌شود که این آماده باش برای مدت مدیدی پابرجا باشد.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار