فرماندار شهرستان فردیس از ملغی شدن مصوبه شورای اسلامی شهر در خصوص انتخاب مصطفی سعیدی سیرایی به عنوان شهردار فردیس خبر داد .

انتخاب شهردار فردیس ملغی شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، ابوالفضل اینانلو فرماندار شهرستان فردیس با بیان این که هفته گذشته تخلفات انتخاب شهردار توسط اعضای شورای شهر به هیات حل اختلاف استان گزارش داده شد، گفت: در همین زمینه روز گذشته جلسه ای در هیات حل اختلاف استان به ریاست استاندار البرز تشکیل شد .

فرماندار فردیس افزود : اعضای هیات حل اختلاف استان بعد از توضیحات رئیس و سخنگوی شورای شهر فردیس به این نتیجه رسیدند که جلسه انتخاب شهردار فردیس خلاف قانون بوده است چرا که از ۹ عضو شورای شهر چهار عضو نشست انتخاب شهردار را ترک کرده و جلسه از رسمیت خارج بوده است .

او با بیان این که در این جلسه برای ۹ عضو شورای اسلامی شهر فردیس به علت سهل انگاری در امور، عدم خدمات رسانی به مردم و تشکیل جلسات غیرقانونی توبیخ درج پرونده صادر شد گفت: به اعضای شورای اسلامی شهر فردیس مهلت ۱۰ روزه داده شد که نسبت به انجام تکالیف قانونی ، که در ماده ۸۰ تعیین شده است ، حقوق و وظایف خود را انجام دهد .

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.