دبیر قرارگاه اربعین هیأت رزمندگان اسلام استان البرز گفت: هشت موکب‌ این استان به منظور ارائه خدمات رفاهی، فرهنگی و بهداشتی به زائران کربلا در مسیر طریق الحسین(ع) مستقر شدند.

حمزه قزلباش دبیر قرارگاه اربعین هیأت رزمندگان اسلام استان البرز 

در خصوص فعالیت موکب‌های هیأت رزمندگان اسلام استان البرز اظهار کرد : در این مواکب ۵۰۰ نفر از خادمان هیات های رزمندگان اسلام استان البرز خدمات رسانی می کنند.

وی اضافه کرد: مواکب انصارالامام در نجف اشرف مسجد حنانه، نورالشهداء در عمود۹۹۱، روضة الشهداء در طویرج کربلا ، محبان الرضا(علیه‌السلام) در نجف بعداز پل شهید حکیم گاراژ بغداد ، فاطمیون در عمود ۹۹۱، جوادالائمه (علیه‌السلام) در شارع الحولی نجف، حضرت علی اکبر(علیه‌السلام) در کربلا ابتدای شارع حر و انصار المهدی ( عج) در نجف شارع الحولی مستقر شدند.

قزلباش در خصوص خدمات ارائه شده در این مواکب، بیان کرد: اسکان و پذیرایی از زائران اصلی ترین فعالیت تمام مواکب است.

وی با اشاره به اینکه مواکب یاد شده علاوه بر خدمات اسکان و پذیرایی از زائرین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) خدمات فرهنگی به آنان ارائه می‌دهند، یادآور شد: از جمله این خدمات فرهنگی می‌توان به برپایی خیمه معرفت، سخنرانی ، عزاداری و فضاسازی فرهنگی اشاره کرد.

دبیر قرارگاه اربعین هیأت رزمندگان اسلام استان البرز دیگر خدمات ارائه شده در مواکب را در زمینه خدمات واکس صلواتی، آرایشگاه صلواتی، خیاطی صلواتی، پخت نان،خشکشویی رایگان، ارائه امکانات بهداشتی و درمانی شامل دارو نام برد.

برچسب ها: اربعین ، موکب ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار