دبیر فدراسیون کشتی از برگزاری مسابقات قهرمانی جوانان کشور، یادواره سردار سپهبد "شهید حاج قاسم سلیمانی" پس از ریشه کنی کرونا به میزبانی کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سیدجلال عسگری دبیر فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران در مجمع انتخاباتی هیئت کشتی استان کرمان که با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان و اعضا در محل هتل ایرانگردی کرمان برگزار شد، به کلامی از مولای متقیان مبنی بر اینکه "رنجمایه هرکس را بشناس و فداکاری هیچ کس را به پای دیگری مگذار و هرگز در قدرشناسی از فداکاری‌ها کوتاهی مکن" اشاره کرد و گفت: از کاندیدا‌هایی که به منظور تعیین تکلیف مجمع انتخاباتی، حضور یافتند قدردانی می‌کنیم، چرا که در دوره‌های گذشته یک تک رأی می‌آمد و همان فرد چهار سال در رأس هیئت کشتی قرار می‌گرفت، اما اکنون برای افراد انگیزه پیش آمده که بتوانند خدمتگزاری کنند.

او افزود: کار در هیئت کشتی کار پردردسریست و همانطور که می‌بینید پولی در آن نیست، حتی گاهی فرد باید از جیب هم هزینه کند.

عسگری ضمن تبریک به اسماعیلی رئیس جدید هیئت کشتی استان کرمان ابراز امیدواری کرد: وی بتواند از این فرصتی که در اختیارش قرار گرفته، به نحو احسنت استفاده کنند.

او از اسماعیلی خواست: از تمامی ظرفیت‌های استان و کاندیدا‌ها استفاده کند تا کشتی به جایگاه اصلی خود در این استان برسد.

عسگری با اعلام اینکه قرار بود، مسابقات قهرمانی جوانان کشور، یادواره سردار سپهبد "شهید حاج قاسم سلیمانی" را به میزبانی کرمان برگزار کنیم، تصریح کرد: متأسفانه به دلیل شیوع بیماری کرونا این کار به تعویق افتاد.

دبیر فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران بیان داشت: امیدواریم این بیماری از کشور ما و تمامی کشور‌های دنیا ریشه کن شود و بتواند یک مقر ملی را در بحث کشتی برای تمامی دنیا به وجود آورد.

عسگری از آمادگی این فدراسیون برای هر گونه کمک به ویژه کلاس‌های آموزشی داوری و مربیگری خبر داد و افزود: فدراسیون آمادگی دارد، میزبانی را به خود استان‌ها واگذار کند و بدین ترتیب از این ظرفیتی که استان دارد به نحو احسنت استفاده کنند.

در حاشیه‌ی این مجمع با اهدای لوح سپاسی از سوی رئیس فدراسیون جمهوری اسلامی ایران از زحمات دامغانی سرپرست هیئت کشتی استان کرمان قدردانی شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار