هکرها محرمانه‌ ترین اطلاعات اینتل را فاش کردند

هکر‌ها پس از حمله به اینتل آن را هک کرده و یک فایل ۲۰ گیگابایتی از محرمانه‌‎ترین اطلاعات این شرکت را در فضای مجازی به اشتراک گذاشتند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی خبری در دنیای فناوری منتشر شده که تعجب بسیاری را برانگیخته است. بر اساس این خبر، گروهی از هکر‌ها با حمله به اینتل، فایلی محرمانه مربوط به مهندسی تراشه این شرکت را در اینترنت به اشتراک گذاشتند. گفته می‌شود فایل منتشر شده اطلاعات بسیار زیادی درباره این مسئله در خود جای داده است و این شرایط اصلا برای اینتل خوب به نظر نمی‌رسد.

اطلاعات نسبتا زیادی از این شرکت به سرقت رفته است که درون آن حتی فایل‌های باینری (Binary) درایور دوربین اسپیس ایکس نیز به چشم می‌خورد. مسئولان اینتل درباره حمله اخیر به فایل‎های محرمانه شرکت می‌گویند احتمالاً اطلاعات فاش شده از بخش "تحقیق و طراحی" لو رفته است. در این بخش اطلاعاتی درباره مشتریان، شرکت‌های همکار و کمپانی‌های شخص ثالث نگهداری می‌شود.


بیشتر بخوانید


هک اطلاعات اینتل

اینتل باید سریعاً کاری برای جلوگیری از افشای بیش از حد فایل محرمانه خود کند، زیرا اگر این اطلاعات بیش از این منتشر شوند می‌توانند خسارت‌های بسیاری به این شرکت وارد کنند. هکر‌ها حتی گفته‌اند که فایل‌های مهم‌تری را در اختیار دارند و به زودی گزینه‌های محرمانه‌تری را منتشر خواهند کرد. باید دید شرکتی به بزرگی اینتل که در دنیای فناوری حرفی برای گفتن دارد، چگونه می‌تواند اطلاعات خود را از هکر‌ها پس بگیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار