طیبی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

شهریه دانشجویان در ترم جدید کاهش نمی‌یابد

رئیس جهاد دانشگاهی کشور از کاهش پیدا نکردن شهریه‌های دانشگاه‌های تحت پوشش این مجموعه در ترم جدید خبر داد.

حمیدرضا طیبی رئیس جهاد دانشگاهی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره کاهش شهریه دانشجویان برای ترم آینده با توجه به مجازی بودن آموزش‌ها و مشکلات ناشی از آن اظهار کرد: شهریه برای دانشجویان در ترم جدید کاهش پیدا نمی‌کند.

او افزود: از آن جایی که استادان در آموزش‌های مجازی همانند آموزش‌های حضوری به همان شکل و مبلغ، حقوق خود را می‌گیرند، ضمن اینکه استادان توقع دارند با توجه به افزایش حقوقی که در دانشگاه‌های دولتی به وجود آمده است و افزایش سطح تورم در جامعه افزایش حقوق هم داشته باشند.

طیبی تصریح کرد: در شهریه دانشجویان موسسات غیرانتفاعی تغییرات زیادی داده نمی‌شود، اما جهاد دانشگاهی این موضوع را به شدت تحت کنترل قرار داده و توصیه کرده است که با وجود حداکثر سقف افزایش هزینه‌ها مواظب وضعیت شهریه دانشجویان در پرداخت این هزینه باشد.

شرایط دانشجویان شهریه پرداز در ترم آینده

او اظهار کرد: دانشجویانی که در پرداخت شهریه با توجه به مجازی بودن بودن آموزش‌ها در ترم آینده با مشکل مواجه هستند علاوه بر تخفیف در برخی از حوزه‌ها برای آنان معافیت در نظر گرفته شود تا هیچ دانشجویی با این مشکل مواجه نشود.

رئیس جهاد دانشگاهی کشور در پایان یادآوری کرد: به عنوان فردی که باید نامه تخفیف شهریه دانشجویان در ترم آینده و معافیت آنان را امضاء کنم باید بگویم که تمامی موسسات آموزش عالی کشور وضعیت همه دانشجویان را در پرداخت شهریه رعایت می‌کنند و این یکی از وظایف ما در نهاد انقلابی یا همان جهاد دانشگاهی است که باید به آن رسیدگی شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار