ماموستا رستمی گفت: مسوولیت خبرنگاران سنگین و اثرگذار است و خبرنگاری را نمی‌توان شغل دانست بلکه عشق و محبت نسبت به سرنوشت جامعه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سنندج با تبریک فرا رسیدن ۱۷ مرداد سالروز شهادت محمود صارمی بدست گروه متحجر طالبان و روز خبرنگار گفت: کار خبر و اطلاع‌رسانی مهم و حساس است و این حرفه نیاز به انسان‌هایی سالم، صادق، دلسوز و امانت‌دار دارد تا این وظایف سنگین را به درستی انجام دهند.

او با اشاره به سختی‌های موجود در کشور بخاطر وضع تحریم‌های ظالمانه آمریکا اضافه کرد: دعای مومنان نزد خداوند مورد توجه قرار دارد بنابراین با دعای شما انسان‌های با ایمان، مشکلات و سختی‌ها از سر کشور رفع می‌شود.

ماموستا رستمی با بیان اینکه در دنیای متمدن و فرهنگی امروز جوامعی مشابه دوران جاهلیت را می‌بینیم، یادآور شد: بسیاری از این جوامع با نااگاهی روبرو و از شخصیت و کرامت انسانی به دور هستند.

او با اشاره به اینکه خداوند یک شهر را بدلیل فسق و فجور مورد عذاب قرار داده است، گفت: همجنس گرایی در همین دنیای غربی و در ظاهر متمدن امروزی و دوری از اخلاق و فطرت انسانی رسمیت پیدا کرده و مطمئنا آن‌ها با عذاب و جزای خدای متعال روبرو می‌شوند.

امام جمعه سنندج داشتن ایمان را از عوامل بلندمرتبه شدن هر انسان دانست و تاکید کرد: پیامبر (ص) در دعا‌های خود از خدا می‌خواهد عمرش در ناامری و نافرمانی معبود یکتا نگذرد.

او افزود: اخلاق رسول خدا (ص) مو به مو مطابق با دستورات قرآن بود به حدی ادب را رعایت می‌کرد که می‌فرمودند اگر به خاطر عظمت خداوند نبود سرم را رو به آسمان بلند نمی‌کردم.

ماموستا رستمی با تاکید بر حجاب زنان و بانوان مسلمان اظهار داشت: از زن ارزشمندتر وجود ندارد بنابراین زنان باید خود را از طلا بیشتر محافظت کنند و نگران چشم‌های بد باشند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار