مدیر روابط عمومی اوقاف وامور خیریه زنجان نخستین وقف در حوزه غدير در زنجان امسال به ثبت رسید.

وقفشکوری مدیر روابط عمومی اوقاف وامور خیریه زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، گفت: وقف یک سنت حسنه است و  ترویج این فرهنگ در جامعه ضروری است.

مدیر روابط عمومی اوقاف وامور خیریه زنجان با اشاره به  ثبت ۶ مورد وقف جدید طی امسال در استان گفت:نخستین وقف در حوزه غدیر در استان  نیز امسال به ثبت رسید.

او ادامه داد:وقف سهام بورس از سوی واقف خیر اندیش  آقای میرزایی به ارزش ۱۵۰ میلیون تومان برای جشن عید غدیر به عنوان نخستین موقوفه این حوزه در زنجان است.

شکوری افزود:این واقف خیر اندیش عواید موقوفه خود را جهت صرف در جشن عید غدیر و به منظور تبیین اهمیت و جایگاه ویژه ولایت و عید غدیر خم در جامعه اسلامی وقف کرد.

مدیر روابط عمومی اوقاف وامور خیریه زنجان گفت: قرار است سود این سهام جهت  آبادانی موقوفه حاج غفار احدی  هزینه شود تا عواید حاصل از آن  در راه اجرای امینانه  واقف هزینه شود.

او با اشاره به اینکه بیشترین موقوفات در استان زنجان با نیات روضه خوانی و عزاداری امام حسین (ع) و مساجد است گفت: وقف این واقف با نیت جشن عید غدیر نیز می‌تواند برای دیگر واقفین و بانیان خیر در استان زنجان الگوسازی شود تا در این حوزه نیز موقوفاتی را داشته باشند.

انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.