اجرای طرح رزمایش کمک مومنانه در زرند

همزمان با دهه امامت و ولایت، مرحله دوم طرح رزمایش کمک مومنانه در شهرستان زرند اجرا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، همزمان با دهه امامت و ولایت، مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه با حضور صادق زاده فرماندار، سرهنگ کردی فرمانده سپاه، حجت الاسلام ایزدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه و ابراهیمی رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی زرند در سالن ۹ دی این شهرستان برگزار شد.

در حاشیه برگزاری این رزمایش سرهنگ پاسدار کردی فرمانده سپاه زرند درباره ی برگزاری این کار خیرخواهانه گفت: به دنبال فرمان امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در خصوص رزمایش مواسات و همدلی در مرحله اول رزمایش که از ماه مبارک رمضان آغاز شد و تا پایان این ماه ادامه داشت، بیش از ۵ هزار بسته حمایتی به مبلغ ۱۵ میلیارد ریال بین افراد نیازمند و اقشار آسیب پذیر از ویروس کرونا توزیع شد.

او افزود: مرحله دوم رزمایش مومنانه نیز که از عید قربان آغاز شد و تا پایان ماه صفر ادامه دارد، کار در سه مرحله صورت می‌گیرد.

سرهنگ کردی تصریح کرد: مرحله اول آن از اعیاد قربان تا غدیر و همزمان با دهه امامت و ولایت است که امروز با توزیع ۲ هزار و ۵۰۰ کیلو گوشت گرم و ۵۰۰ بسته معیشتی برگزار شد.

او بیان داشت: مرحله دوم دهه اول محرم الحرام و مرحله سوم دهه آخر ماه صفر در شهرستان زرند برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه زرند از مردم به ویژه کسانی که در ماه محرم نذری دارند، خواست: با توجه به وضعیت کرونا در شهرستان، از آنجایی که شاید امکان انداختن سفره نباشد، لذا همانطور که مردم به ما اطمینان کردند و ۱۵ میلیارد ریال به رده‌های بسیج تحویل دادند تا سپاه با این مبلغ ۵ هزار بسته حمایتی به دست نیازمندان و کسانی که از ویروس منحوس کرونا آسیب دیده بودند، توزیع کرد، در این مرحله هم می‌توانند نذورات خود را در اختیار ما قراردهند تا بتوانیم به دست نیازمندان برسانیم، چرا که شاید مرهمی برای این عزیزان باشیم.

سرهنگ پاسدار کردی در بخش دیگری از سخنانش با تشکر از شرکت مردم خیر و همه کسانی که در پویش "هر ناحیه، هر حوزه و هر رده مقاومت" در شهرستان زرند به یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی قربانی کردند، تصریح کرد: در عید قربان، ۱۲۶ رأس گوسفند و ۲ راس گاو  با یاد و نام سردار دل‌ها به مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان ذبح و گوشت آن به همت رده‌های بسیج بین ۲ هزار و ۵۰۰ خانواده نیازمند توزیع شد.

انتهای پیام /ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار