معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان از توزیع ۹ هزار و ۲۲۵ کارت خرید اعتباری بین دانش آموزان نیازمند با همکاری بسیج دانش آموزی و کمیته امداد استان خبر داد.

توزیع بیش از ۹۰۰۰ کارت خرید اعتباری بین دانش آموزان نیازمندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، صدیقه مرادی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به تشکیل ستاد طرح رزمایش همدلی و کمک مومنانه در آموزش و پرورش استان با حضور نمایندگانی از کمیته امداد و بسیج دانش آموزی برای کمک به دانش آموزان آسیب دیده از شرایط شیوع ویروس کرونا، گفت: جمع آوری کمک‌های مومنانه در مدارس استان از ۲۰ اردیبهشت ماه آغاز شد.

او بیان کرد: در قالب این طرح چهار میلیارد و ۷۶۲ میلیون و ۱۵۶ هزار ریال در مدارس و ادارات شهرستان‌ها و مناطق استان جمع آوری شد.

مرادی گفت: با رایزنی‌های انجام شده، کیمته امداد امام خمینی (ره) نیز مبلغی به اندازه مبلغ جمع آوری شده در مدارس استان جهت کمک به دانش آموزان بی بضاعت کمک کرد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان، افزود: در همین راستا ۹ هزار و ۲۲۵ کارت خرید اعتباری ۱۰۰ هزار تومانی جمعا به مبلغ ۹۵۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بین دانش آموزان نیازمند سراسر استان توزیع شد.

مرادی از توزیع ۲ هزار کیلو برنج بین دانش آموزان نیازمند توسط بسیج دانش آموزی استان نیز خبر داد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار