استاندار فارس گفت: رسالت امروز خبرنگاران با توجه به ناهنجاری های اجتماعی و ناامیدی هایی که دشمنان بر ملت مستولی می کنند ، امیدآفرینی و نشاط است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رحیمی استاندار فارس در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه رسالت سنگین خبرنگاران آگاهی بخشیدن به جامعه است، اظهار کرد: اطلاع رسانی خبرنگاران بدون حب و بغض بوده و برای انجام چنین رسالتی نیاز به فضا، محیط و نیروی انسانی است.

او ادامه داد: رسالت امروز خبرنگاران با توجه به ناهنجاری‌های اجتماعی و ناامیدی‌هایی که دشمنان بر ملت مستولی می‌کنند، امیدآفرینی و نشاط است.

استاندار فارس در خصوص تورم در استان فارس افزود: در سال ۱۳۹۸ رتبه استان فارس در زمینه تورم پنجم بوده و امسال با کاهش تورم، رتبه اول را در کشور بدست آورده ایم.

رحیمی تصریح کرد: حاضریم از اصحاب رسانه به عنوان ناظر بر قیمت‌های موجود در بازار استفاده کنیم.

او در پاسخ به این موضوع که زحمات خبرنگاران در دوران کرونا کمرنگ نشان داده شده است، گفت: در دوران کرونا خبرنگاران همدوش و حتی جلوتر از مدیران و مسئولان حضور داشتند و در این خصوص اطلاع رسانی کرده اند.

استاندار فارس بیان کرد: با وجود رکود اقتصادی ناشی از فراگیری بیماری کرونا، شاهد اقدامات شگرفی در فارس بوده‌ایم، و عملکرد بسیار خوب در استان طی دو سال گذشته تحت سایه تحریم و کرونا خود را نشان نداده است.

رحیمی اظهار کرد: سرمایه گذاری خارجی در ابتدای امسال نسبت به پارسال ٢.٥ برابرافزایش داشته و ۱۲ طرح با ١٨٠ میلیون دلار میزان سرمایه گذاری خارجی امسال در فارس است.

او ادامه داد: یک برنامه با ۳۵۰ فرصت سرمایه گذاری نیز به ۳ زبان برای متقاضیان سرمایه گذاری خارجی آماده کرده‌ایم.

استاندار فارس همچنین با اشاره به پیگیری موضوع معیشت خبرنگاران و مسکن آن‌ها در قالب ضوابط قانونی و طرح اقدام ملی، افزود: علاوه بر این، سند مهندسی فرهنگی استان هم در حال پیگیری است که مجموعه رسانه هم در آن دیده شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.