رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: رسانه‌ها در این روز‌ها رسالت بیشتری برای آگاه سازی و امید بخشی به جامعه دارند.

رسانه ها نقش امید آفرینی در جامعه داشته باشندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،دکتر رشید حیدری مقدم رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان، در جمع خبرنگاران گفت: ما برای پیشگیری و خدمات درمانی به مبتلایان کرونا در استان علاه بر ۳ هزار تخت بیمارستاتی استان، هزار ۲۰۰ تخت آماده و ۱۵ هزار نیروی بسیج و ۸ هزار تخت بیمارستانی اضطراری و ۲۳ مرکز پاسخگویی به بیماران را در استان داریم.

او از دوره دوم شیوع کرونا خبر داد و افزود: در موج دوم این بیماری بیشتر ابتلا‌ها از طریق بیمارستان‌ها و درمانگاه هااست و مردم تا حد امکان به این مراکز مراجعه نکنند.


او خواستار ۱۴ روز مبارزه با ویروس کرونا در استان همدان و کشور شد و ادامه داد: مردم با در خانه ماندن، نوشیدن مایعات گرم، خوردن میوه و سبزیجات، رعایت هرم غذایی و خواب مناسب می‌توانند کمک کنند تا این بیماری به زودی ریشه کن شود.

حیدری مقدم از انتقال خدمات و وسایل پیشگیری از بیماری کرونا به مراکز بهداشتی خبر داد و اضافه کرد: رسانه ما را کمک کنند تا مردم هم در حذف چرخه بیماری کمک کنند.

او اضافه کرد: در استان همدان تعداد مبتلایان به کرونا امروز هم ۱۱ نفر افزایش یافت و متاسفانه از ابتدا تا کنون ۸ نفر در استاد بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.