مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: متقاضیان دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن اطلاعات خود را در سامانه تکمیل کنند.

تسهیلات کمک ودیعه مسکنبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، بیات منش مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: مستاجران متقاضی دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن برای تکمیل اطلاعات خود از ساعت ۱۱ صبح روز‌های مشخص شده اقدام کنند.

بیات منش افزود: مستاجرانی که متقاضی دریافت تسهیلات ودیعه مسکن بودند و به صورت پیامکی اقدام به ثبت نام کردند برای تکمیل فرآیند ثبت نام نیز اقدام کنند.

او گفت: این متقاضیان باید با توجه به آخرین رقم سمت راست کد ملی خود روزانه در روز‌های مشخص شده به سامانه tem.mrud.ir مراجعه و اطلاعات مورد نیاز را وارد کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: متقاضیانی که رقم آخر کد ملی آن‌ها عدد چهار است چهاردهم مرداد و کسانی که عدد ۲ و سه است ۱۵ همین ماه اطلاعات خود را در این سایت تکمیل کنند.

بیات منش ادامه داد: شانزدهم خرداد زمان تکمیل اطلاعات مستاجران متقاضی تسهیلات ودیعه مسکن است که آخرین رقم کد ملی آن‌ها از سمت راست عدد یک باشد.

او  یادآوری کرد: برای عدد‌های آخر کد ملی از سمت راست پنج، ۶ و هفت نیز روز هفدهم مردادماه تعیین شده است.

به گفته بیات منش، برای عدد هشت، ۹ و صفر نیز هجدهم مرداد زمان تکمیل اطلاعات در سایت است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: آن دسته از مستاجرانی که متقاضی دریافت تسهیلات ودیعه مسکن هستند، اما تاکنون هیچ ثبت نامی انجام نداده و جا مانده اند می‌توانند ۲۰ مرداد ماه جاری با مراجعه به سایت نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.