مدیرکل بهزیستی استان زنجان از پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن به مددجویان زنجانی خبر داد و گفت:زنان سرپرست خانوار، معلولان سرپرست خانوار، خانواده‌های دارای دو معلول و فرزندان ترخیص شده از مراکز شبانه روزی در اولویت پرداخت این کمک هستند.

بهزیستیبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، محمدی مدیرکل بهزیستی استان زنجان از پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن به مددجویان بهزیستی در زنجان خبر داد و گفت: زنان سرپرست خانوار دارای معلولیت، زنان سرپرست خانوار با بعد خانوار حداقل ۳ نفر، معلولان سرپرست خانوار با شدت معلولیت شدید و خیلی شدید با بعد خانوار حداقل سه نفر، فرزندان ترخیص شده از مراکز شبانه روزی که حداقل ۱۰ سال از تاریخ ترخیص آنها گذشته باشد و خانواده‌های دارای دو عضو معلول که سرپرست خانوار نیز معلول باشد، در اولویت پرداخت این کمک هستند.


محمدی با اشاره به اینکه مبلغ این تسهیلات در شهر تهران ۵۰ میلیون تومان و در کلانشهرها ۳۰ میلیون تومان و سایر شهرها ۱۵ میلیون تومان با ۱۳ درصد سود در قالب قرارداد یک ساله به مستاجران پرداخت می شود، گفت: مستاجر فقط سود را بازپرداخت می‌کند.
 
مدیرکل بهزیستی زنجان با اشاره به اینکه مبلغ اقساط برای شهر تهران ۵۴۰ هزار تومان، شهرهای بزرگ ۳۲۵ هزار تومان و سایر شهرها نیز ۱۶۰ هزار تومان است، گفت: بعد از پایان قرارداد تسهیلات به بانک عامل عودت داده می شود.

او در خصوص شرایط دریافت این تسهیلات نیز اظهار کرد: شرایط خانوارها هم این است که فرم ج آنها باید سبز باشد، سابقه مالکیت از سال ۸۴ به بعد نداشته باشند، متاهل یا سرپرست خانوار باشند و حداقل ۵ سال سابقه سکونت در شهر مورد تقاضا را داشته باشند و همچنین باید دارای اجاره نامه رسمی دارای کد رهگیری هم باشند.

محمدی با اشاره به اینکه مهلت ثبت نام تا روز دوشنبه ۱۳ مردادماه تمدید شد، گفت: متقاضیان باید از طریق ارسال پیامک از شماره تلفن همراهی که به اسم خودشان است به شماره ۳۰۰۰۷۳۶۴۰ نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کنند.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.