مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: سامانه ناپایدار جوی از فردا دوشنبه وارد استان اردبیل می‌شود.

سیاوش محمدی، مدیر کل هواشناسی استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی و پیرو هشدار صادره، در بعدازظهر و عصر امروز از شرایط فصلی و محلی تنها در مناطقی از استان اردبیل رشد ابر‌های همرفتی و رگبار و رعدوبرق با تند باد موقتی پیش بینی می‌شود.

او بیان کرد: از فردا دوشنبه با ورود سامانه ناپایدار جوی به منطقه ضمن افزایش ابر و وزش باد خزری (گاهی با سرعت تند) دمای هوا کاهش یافته و در اغلب مناطق استان بارش باران (گاهی بصورت رگبار و رعدوبرق) انتظار می‌رود.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: تمرکز بارش باران توام با مه در نوار شرقی به ویژه دامنه کوه‌های باغرو خواهد بود.

محمدی افزود: روز سه شنبه با تقویت پرفشار سطح زمین و وزش باد خزری آسمان استان ابری و مه آلود در مناطقی با بارش خفیف باران بوده و هوای بسیار خنک در مناطق مرکزی و جنوبی حاکم می‌گردد.

او بیان کرد: روز چهارشنبه تا پایان هفته جاری هرچند آسمان استان صاف تا قسمتی ابری خواهد بود؛ اما هوای نسبتاً خنک در مناطق مرکزی و جنوبی استان ماندگار بوده و در ساعات بعدازظهر و عصر از شرایط محلی بارش پراکنده نیز احتمال می‌رود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.