رئیس اداره نظارت بر فرآورده‌های طبیعی، سنتی، مکمل و بازرسی ویژه معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : از یک واحد طب سنتی، بیش از صد قلم داروی غیرمجاز، دست ساز و خارج از شبکه رسمی توزیع کشف و توقیف شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ کیومرث رحیمی رئیس اداره نظارت بر فرآورده‌های طبیعی، سنتی، مکمل و بازرسی ویژه معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : در بازدید بازرسین معاونت غذا و دارو به همراه قاضی اداره کل تعزیرات حکومتی استان از یک واحد طب سنتی، بیش از صد قلم داروی غیرمجاز، دست ساز و خارج از شبکه رسمی توزیع کشف و توقیف شد.

او گفت : این واحد طب سنتی اقدام به اعمال غیرمجاز از قبیل درمان بیماران و مراجعین و نیز تجویز انواع دارو‌های دست ساز و غیرقانونی کرده است و پس از این بازدید دستور پلمب آن توسط قاضی اداره کل تعزیرات حکومتی استان صادر شد.

او افزود : در ادامه بازرسی‌های اداره نظارت بر فرآورده‌های طبیعی، سنتی، مکمل و بازرسی ویژه معاونت غذا و دارو تعداد ۱۵۰۰ قلم داروی غیرمجاز و قاچاق از یک فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی در شهرستان پاوه نیز کشف و توقیف گردید و پرونده آن جهت بررسی به مراجع قضایی ارجاع داده شده است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.