فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت : با تلاش ماموران ۵۰۰ میلیون ریال چک پول تقلبی در این شهرستان کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حسین براری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت : کارکنان پلیس امنیت عمومی حین گشتزنی در شهرک دره دراز، به فردی با یک کیف دستی که با دیدن ماموران مسیر خود را به صورت ناگهانی تغییر داد، مشکوک شدند.

او گفت : ماموران پس از مدتی تعقیب و گریز، فرد متواری را دستگیر و نسبت به بازرسی از کیف دستی وی اقدام کردند.

براری افزود: در این بازرسی یک هزار قطعه چک پول تقلبی ۵۰۰ هزار ریالی جمعا به مقدار ۵۰۰ میلیون ریال کشف کردند.

او از معرفی متهم دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد

کشف ۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی احتکاری در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان از کشف تعداد زیادی لوازم خانگی احتکار شده در شهر کرمانشاه به ارزش ۵ میلیارد ریال خبر داد.

علی اکبر جاویدان افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی پس از اطلاع از وجود ۲ انبار محل احتکار کالا در شهر کرمانشاه رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

او ادامه داد: ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی انبار مورد نظر شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی همراه با نمایندگان تعزیرات حکومتی نسبت به انجام بازرسی‌های لازم اقدام کردند.

جاویدان ادامه داد: در جریان این بازرسی ها، ۵۵ دستگاه یخچال، ۱۳۰ دستگاه کولر، ۱۲۰ دستگاه اجاق گاز، ۱۵۰ دستگاه بخاری، ۲۰ دستگاه ماشین لباسشویی، ۲۰ دستگاه آب گرمکن و ۵۰ دستگاه جاروبرقی کشف شد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه، ارزش محموله احتکاری کشف شده را طبق نظر کارشناسان بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال ذکر کرد و گفت: در این راستا ۲ نفر دستگیر و انبار‌های محل احتکار نیز پلمب شد.

او از اهتمام پلیس برای برخورد با پدیده احتکار وقاچاق سخن گفت.

دستگیری سارق اسلحه در اسلام آبادغرب

فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب از دستگیری یکی از اشرار شهرستان خبر داد که اقدام به سرقت ۲ قبضه سلاح از منزل یکی از شهروندان کرده بود.

محمدرضا یاری افزود: پس از اعلام سرقت ۲ قبضه سلاح برنو و پران در منزل یکی از شهروندان اسلام آبادی، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او ادامه داد: کاراگاهان پلیس آگاهی پس از تحقیقات بسیار و با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی فرد سارق که جزو اراذل و اوباش بود، شدند.

یاری افزود: کاراگاهان پس از کسب مجوز قضائی موفق شدند در عملیاتی ضربتی سارق شرور را در یک مرغداری واقع در یکی از روستا‌های شهرستان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب از کشف هر ۲ قبضه سلاح سرقت شده و معرفی فرد سارق به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

شرور سابقه دار در جوانرود زمین گیر شد

فرمانده انتظامی جوانرود از دستگیری یکی از اشرار معروف و سابقه دار در این شهرستان با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

هوشنگ مبارکی افزود: پس از گزارش یک مورد عربده کشی و درگیری با مردم از سوی یکی از اشرار سابقه دار در شهر جوانرود، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: فرد شرور و همدستانش پس از مشاهده ماموران در محل اقدام به درگیری با آن‌ها کرده و در حالی که عرصه را بر خود تنگ شده می‌دید اقدام به فرار کرد.

مبارکی افزود: ماموران به سرعت به تعقیب وی پرداخته و توانستند با اقتدار این فرد شرور که "ی. الف" نام داشت را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی جوانرود گفت: در بررسی سوابق این شرور انواع مزاحمت‌ها و درگیری ها، اخلال در نظم عمومی و درگیری با مردم و زخمی کردن آن‌ها به چشم می‌خورد.

او با اشاره به معرفی این شرور سابقه دار به دستگاه قضائی، از تلاش برای دستگیری سایر همدستان خبر داد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.