رئیس اداره نگهداری و تعمیرات خطوط لوله شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: ۳۰۰ عملیات ایمن سازی خطوط لوله شرکت نفت در گچساران انجام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حسین سبکبار رئیس اداره نگهداری و تعمیرات خطوط لوله شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۰۰ مورد عملیات ایمن سازی خطوط لوله‌های تاسیسات نفتی در این شهرستان انجام شده است.
 
حسین سبکبار افزود: با هدف صیانت از تولید و پیشگیری از آلودگی‌های زیست محیطی ایمن سازی خطوط لوله‌های تاسیسات نفت شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران انجام می‌شود.

او بیان کرد: این اداره با دریافت درخواست انجام کار و دستورالعمل‌های اصلاحی از امور فنی با برنامه‌ریزی و محاسبات دقیق و شرایط خاص، خطوط لوله اقدام به ایمن سازی خطوط نفتی می‌کند.
 
سبکبار گفت: عملیات ایمن سازی از طریق اجرای خاکبرداری، خاکریزی، تمیزکاری، احداث و تعمیر پل، پوشش گذاری، برشکاری، جوشکاری تعمیر و تعویض لوله، اتصالات و شیرآلات انجام می‌شود.

رئیس اداره نگهداری و تعمیرات خطوط لوله شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران بیان کرد: امسال تیم‌های عملیاتی این اداره با آمادگی به صورت شبانه روزی با دریافت گزارش اولیه نشت نفت و یا گاز با وجود مسافت زیاد در کمترین زمان ممکن ماموریت‌های محول شده را انجام داده است و در این مدت هیچ گونه آلودگی نفتی رخ نداده است.
 
او افزود: انجام اصولی و ایمن مأموریت‌های ابلاغی به اداره نگهداری و تعمیرات خطوط لوله این شرکت با حمایت‌های مسئولان ارشد شهرستان و تلاش پرسنل بدون هیچ گونه حادثه‌ای از ابتدای سال جاری تاکنون اجرا شده است و همچنان ادامه دارد.
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.