مدیر عامل شرکت گاز کردستان گفت:از سال ۱۳۹۲ تاکنون درصد نفوذپذیری در جمعیت روستایی کردستان ۱۰۹ درصد رشد داشته است.

احمد فعله گری مدیر عامل شرکت گاز کردستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، در مورد رشد نفوذپذیری گاز طبیعی در جمعیت روستایی اظهارداشت: در سال ۱۳۹۲ درصد نفوذ گاز طبیعی در جمعیت روستایی استان ۴۴ درصد بود که با تلاش مجموعه مدیریت و کارکنان زحمت کش شرکت گاز استان کردستان هم اکنون درصد نفوذپذیری در جمعیت روستایی به ۹۲ درصد افزایش یافته است.

او یادآور شد: با مقایسه درصد نفوذپذیری در جمعیت روستایی از سال ۱۳۹۲ تا سال ۱۳۹۹ با اختلاف ۴۸ درصدی مواجه می‌شویم که نشان از رشد ۱۰۹ درصدینفوذپذیری در این بخش را یادآوری می‌نماید.

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان در موردتلاش دولت تدبیر و امید برای رفع محرومیت از استان کردستان به افزایش تعداد مشترکین از ابتدای این دولت اشاره کرد و توضیح داد: از ابتدای روی کار آمدن دولت تدبیر و امید تعداد مشترکین استان کردستان ۳۷۹ هزار و ۷۷۷ مورد بود که تا پایان خرداد ماه سال جاری تعداد مشترکین استان از مرز ۵۴۰ هزار اشتراک فراتر رفته و عدد ۵۴۰ هزار و ۶۹۲ مشترک را نشان می‌دهد.

فعله گری تصریح کرد: با مقایسه اعداد تعداد مشترکین از سال ۱۳۹۲ تاکنون ۱۶۰ هزار و ۹۱۵ اشتراک جدید به صف مصرف کنندگان استان کردستان اضافه شده که نمایانگر رشد ۴۲ درصدی است.

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان در پایان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات کارکنان دلسوز و خستگی ناپذیر شرکت گاز استان کردستان در تمامی بخش‌ها از نصب ۶۹ هزار و ۹۸۱ انشعاب در دولت تدبیر و امید خبر داد و خاطر نشان کرد: در پایان سال ۱۳۹۲ تعداد انشعابات نصب شده در شهر‌ها و روستا‌های استان ۲۱۱ هزار و ۲۲۰ مورد بوده که هم اکنون آمار انشعابات در سطح استان ۲۷۵ هزار و ۲۰۱ عملک می‌باشد که رشد ۳۰ درصدی را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.