سود ۲۲۵ درصدی اپل در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۰

فروش فوق‌العاده اپل در سه ماهه دوم سال جاری نشان‌دهنده سود ۲۲۵ درصدی این شرکت در کشور چین است.

iPhone 11به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به لطف میزان فروش بالای اپل در دوره سه ماهه بین آوریل تا ژوئن امسال، اپل سریع‌ترین رشد میزان سوددهی را در بازار گوشی‌های هوشمند کشور چین داشته است. گزارش‌های مالی این شرکت آمریکایی ۲۲۵ درصد سود را نسبت به سه ماه گذشته نشان می‌دهند. این گزارش از مؤسسه تحقیقاتی CINNO منتشر شده است که خبر می‌دهد اپل ۱۳ میلیون دستگاه گوشی آیفون در سه ماه اخیر فروخته است که رشد ۶۲ درصدی سالانه را برای اپل به همراه داشته است.


بیشتر بخوانید


سود نجومی اپل در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۰

این رقم‌های بزرگ پس از نتایج بد فروش گوشی‌های آیفون در فوریه به دست آمده‌اند؛ زمانی که گزارش شده بود، اپل تنها ۵۰۰ هزار دستگاه به چین صادر کرده است. از آن پس، فروش مخصوص قوی گوشی‌های iPhone 11 به شرکت اصلی اپل کمک کرد تا دوباره روی پای خود بایستد. iPhone SE جدید ارائه شده در سال ۲۰۲۰ یکی دیگر از نقاط قوت فروش دستگاه‌های اپل به حساب می‌آید و تخفیف گذاشتن برای این دو گوشی هوشمند به صورت همزمان باعث شد که مصرف‌کنندگان بیشتری جذب آن‌ها شوند.

iPhone SE 2020

مؤسسه تحقیقاتی Counterpoint هم گزارش خود را منتشر کرده است. بر اساس گزارش این مؤسسه تحقیقاتی، در سه ماهه آوریل تا ژوئن ۷.۴ میلیون کانال فروش را برای گوشی‌های آیفون خود مدیریت کرده است. این مسئله ۳۲ درصد سود را نسبت به سال گذشته برای اپل در همین مدت سه ماهه نشان می‌دهد. این میزان فروش فقط مربوط به آن دسته از خرده‌فروشانی است که به صورت رسمی با اپل همکاری می‌کنند.

هوآوی، در صدر جدول پرسودترین‌های چین

با این وجود هنوز، هوآوی در چین با کانال فروش ۳۶.۶ میلیونی خود در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۰، رهبر پرسودترین شرکت‌ها در بازار گوشی‌های هوشمند در چین است. این شرکت توسط دیگر شرکت‌های اصلی چینی مانند اوپو، ویوو و شیائومی رقابت می‌کند. علاوه بر این، کل بازار گوشی هوشمند چین، امسال به دلیل شیوع بیماری کووید-۱۹ شاهد ۱۷ درصد کاهش در سه ماهه دوم سال بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار