عملیات بهسازی محور شیراز-کرونی با هدف ارتقای ایمنی و تسهیل در تردد آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علیرضا سیاهپور مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس در حاشیه آغاز این طرح گفت: عملیات بهسازی محور شیراز-کرونی در راستای تردد ایمن و روان (با رویکرد کاهش تصادفات و تسهیل در تردد) با اعتبار ۴۵ میلیارد ریال و در مدت ۴ ماه اجرا می‌شود.

او در خصوص جزئیات اجرایی این طرح تصریح کرد: در این طرح با اجرای تعریض محور و تفکیک ترافیک عبوری رفت و برگشت، ایمن سازی تردد وسایل نقلیه ارتقاء می‌یابد.

سیاهپور اضافه کرد: این عملیات اجرایی شامل خاکبرداری، خاکریزی، بیس، ساب بیس، آسفالت و نصب علائم می‌باشد و با توجه به نقش اجرای طرح در بهبود ایمنی تردد مردم منطقه، سعی شده با استفاده از توان عملیاتی مجموعه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، در کمترین زمان ممکن این طرح به بهره برداری برسد.

استان فارس با ۱۷ هزار کیلومتر راه (بدون لارستان) شامل بیش از ۱۳۸۰ کیلومتر بزرگراه، ۲ هزار و ۲۰۰ کیلومتر راه اصلی، ۲ هزار و ۸۰۰ کیلومتر راه فرعی، نزدیک به ۱۱ هزار کیلومتر راه روستایی، ۲ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه شریانی و... از جمله استان‌های مهم در حوزه حمل و نقل جاده‌ای کشور است که همه ساله خدمات شایانی را در این بخش به کاربران جاده‌ای ارائه می‌کند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار