مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت : توزیع سبدکالا ویژه "اعیاد قربان و غدیر" در بین مددجویان کرمانشاهی از هجدهم مرادماه آغاز می شود .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رخصی مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه کار توزیع سبد کالای ویژه اعیاد سعید قربان و غدیر از هجدهم مرداد ماه آغاز می‌شود، گفت : این سبد‌های کالا طی چهار مرحله و در بین تمامی خانوار‌های مددجویی که کمک معیشت فروردین ماه را دریافت کرده اند توزیع خواهد شد.

او با بیان اینکه این نهاد به مناسبت فرارسیدن اعیاد سعید قربان و غدیر سبد‌های کالا در میان خانوار‌های نیازمند توزیع خواهد کرد، گفت : کار توزیع این سبد‌های غذایی از هجدهم مرداد ماه آغاز می‌شود.

او با اشاره به میزان موادغذایی تعیین شده برای هر خانوار مددجو، افزود: سبد‌های غذایی خانوار‌های سه نفره و بیشتر شامل ۱۰ کیلوگرم برنج، دو عدد مرغ و سه لیتر روغن، سبد‌های خانوار‌های دو نفره نیز حاوی ۱۰ کیلوگرم برنج، دو عدد مرغ و دو لیتر روغن و همچنین این سبد‌ها برای خانوار‌های تک نفره شامل ۵ کیلوگرم برنج، دو عدد مرغ و یک لیتر روغن است.

رخصی افزود: سبد‌های کالا طی چهار مرحله و در بین تمامی خانوار‌های مددجویی که کمک معیشت فروردین ماه را دریافت کرده اند توزیع خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه ادامه داد: خانوار‌های سه نفره به بالا می‌توانند از روز شنبه هیجدهم مرداد تا روز سه شنبه ۲۸ مرداد، خانوار‌های دو نفره از روز چهار شنبه ۲۹ مرداد تا روز شنبه ۸ شهریور، خانوار‌های یک نفره نیز از روز یکشنبه ۹ شهریور تا روز چهارشنبه ۱۹ شهریور ماه و خانوار‌های ساکن در روستا‌ها از روز پنج شنبه ۲۰ شهریور تا روز یکشنبه ۳۰ شهریور برای دریافت سبد‌های کالای حمایتی اقدام کنند.

رخصی افزود: خانوار‌های مددجو برای دریافت سبدکالا با در دست داشتن کد ملی سرپرست خانوار و کارت بانکی صندوق امداد ولایت می‌توانند به فروشگاه‌های رفاه مراجعه کنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.