نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی کرمان با حضور در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان منوجان با فرمانده و پرسنل ناجا دیدار کرد .

پاسگاه گردنه گنو منوجان بزودی راه اندازی می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان منصور شکرالهی نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی کرمان با حضور در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان منوجان با فرمانده و پرسنل ناجا دیدار و گفتگو کرد .

او امنیت پایدار منطقه را مرهون تلاش نیروهای انتظامی دانست و افزود: برای رفع مشکلات طی جلسه‌ای که چند روز قبل با فرمانده نیروی انتظامی کشور داشتیم رایزنی‌هایی انجام شد تا با توجه به وسعت و محرومیت منطقه بخشی از مشکلات لجستیکی و نیز رفاهی کارکنان ناجا مرتفع شود.

نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی کرمان بیان کرد: ایجاد امنیت از مهمترین مولفه‌های توسعه منطقه است که با تعامل با شرکت‌های صنعتی گل گهر و گهر زمین سیرجان و معادن کرومیت منوجان و فاریاب بخشی از مشکلات در حوزه‌های امنیتی را رفع خواهیم کرد.

نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی در مجلس با قدردانی از پرسنل ناجا از فرمانده انتظامی منوجان خواست مسائل و مشکلات را جهت پیگیری بیشترانعکاس دهند تا در جلسات بعدی با مسئولان ناجا در استان و کشور پیگیری و رفع شوند.

 سرهنگ محمودی فرمانده ناجا منوجان نیز گفت: برای تامین امنیت با توجه به وسعت شهرستان منوجان بودجه این فرماندهی باید افزایش یابد زیرساخت های پاسگاه گردنه گنو فراهم شود تا بتوانیم امنیت حوزه گشمیران را تامین کنیم.

او بر لزوم اختصاص بودجه برای تامین دوربین‌های پایش تصویری و خودرو‌های گشتی تاکید کرد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار